Tjemig das een boel geld.....
Mag ik vragen wat ze allemaal geraakt heeft ?
Ehhm ik weet helaas heel precies wat een zijkuip (inkleur + stickers), een spiegelkap en een handje vol schroevies kostenXX@nder schreef:Kijk eens wat een topkuip, spiegel, zijpaneel en wat stickers kosten. Als je een zwak hart hebt, kijk dan maar niet...
Gelukkig dat je niets hebt.donjo schreef:° 4
na de mooie rit in de ardennen met bb belgium,
nog 2 bochten te gaan voor ik thuis ben,
juist de bocht in en floep! onderuit (in de laatste was de brandweer al een oliespoor aan 't opruimen) !!![]()
schade aan de bb volgt nog, ikzelf niets.
FilaMenT schreef:Gelukkig dat je niets hebt.donjo schreef:° 4
juist de bocht in en floep! onderuit (in de laatste was de brandweer al een oliespoor aan 't opruimen) !!![]()
Maar is het geen vreemde zaak dat de weg niet was afgesloten door de brandweer die juist wist dat er wat mis was. Is de schade niet bij hun te verhalen. Ik vind het nogal nalatig van die gasten.
Klojo....., de laatste twee bochten loop je altijd om alle risico's uit te sluiten.donjo schreef:° 4
Gelukkig dat je niets hebt.
Maar is het geen vreemde zaak dat de weg niet was afgesloten door de brandweer die juist wist dat er wat mis was. Is de schade niet bij hun te verhalen. Ik vind het nogal nalatig van die gasten.
Daar zou ik het geloof ik niet bij laten zitten. Ik had op zijn minst aangifte gedaan. Het gaat hier om nalatigheid die je mogelijk of anderen noodlottig had kunnen worden.donjo schreef:Gelukkig dat je niets hebt.
ben ik gaan vragen en kreeg als antwoord : " we hadden enkel een oproep gekregen van een oliespoor op die "plaats" en niet "daar".
Donjodonjo schreef:Gelukkig dat je niets hebt.
ben ik gaan vragen en kreeg als antwoord : " we hadden enkel een oproep gekregen van een oliespoor op die "plaats" en niet "daar".
Alle oefeningen op de VRO-1 cursus heb ik gedaan met duo op de BB en vond ze niet moeilijk.Persoonlijk zou ik meer aandacht willen leggen op het rijden van bochten.FilaMenT schreef:Dan zou ik eerst VRO2 er nog even voor pakken.
Daar heb je met je BB werk genoeg aan denk ik.
Daarom juist. De VRO 3 gaat heel veel sneller. Klopt meer op het rijden van bochten. Maar als je de basis niet voldoende beheerst kun je het schudden. Je geeft zelfs aan in de bochten de meeste moeite te hebben. Die kan je beter eerst op een lagere snelhied proberen goed te rijden. Snel rijden op een goede en veilige manier vraagt ook veel ervarings kilometers.T-Real schreef:Alle oefeningen op de VRO-1 cursus heb ik gedaan met duo op de BB en vond ze niet moeilijk.Persoonlijk zou ik meer aandacht willen leggen op het rijden van bochten.FilaMenT schreef:Dan zou ik eerst VRO2 er nog even voor pakken.
Daar heb je met je BB werk genoeg aan denk ik.
Vandaar dat ik voor de VRO-3 wil kiezen, lijkt mij geen verkeerde keus.
VRO-2 is zoals ik het berepen heb, ongeveer hetzelfde als 1 alleen met hogere snelheid.
Persoonlijk vind ik een knietje aan de grond meer iets voor op het cicuit.T-Real schreef:Schuivertje gemaakt (met mijn yamaha Fz 750) tijdens het rijden op een dijkje.
Tijdens het oefenen van mijn Rossi stijl, hagend naast de motor en proberen knietje aan de grond te krijgen, reed ik spontaan met 80 km/h, de bocht uit.
Ging iets meer dan alleen mijn knietje naar de grond.
Motor had alleen kuip schade.
Leren pak functioneert nog prima, alleen mijn shoei helm was verrot.
Ik zelf had een paar blauwe plekken en ben even bewusteloos geweest (lichte hersens schudding gehad).
Na een nachtje ziekenhuis mocht ik weer vertrekken.
Mijn conclusie sluit naadloos aan op die van Marty Blackbird.
Rij vooral niet boven je eigen kunnen.
Waar je naartoe kijkt ga je naartoe.
Ik keek naar de berm en daar lag ik dan.
Heb inmiddels een VRO-1 gedaan en moet nog steeds concluderend dat ik de meeste moeite heb met het hard rijden van bochten.
Wellicht dat ik volgend jaar een VRO-3 ga volgen,.
Het is inderdaad iets meer voor op het circuit.blackmetal schreef:Persoonlijk vind ik een knietje aan de grond meer iets voor op het cicuit.T-Real schreef:Schuivertje gemaakt (met mijn yamaha Fz 750) tijdens het rijden op een dijkje.
Tijdens het oefenen van mijn Rossi stijl, hagend naast de motor en proberen knietje aan de grond te krijgen, reed ik spontaan met 80 km/h, de bocht uit.
Ging iets meer dan alleen mijn knietje naar de grond.
Motor had alleen kuip schade.
Leren pak functioneert nog prima, alleen mijn shoei helm was verrot.
Ik zelf had een paar blauwe plekken en ben even bewusteloos geweest (lichte hersens schudding gehad).
Na een nachtje ziekenhuis mocht ik weer vertrekken.
Mijn conclusie sluit naadloos aan op die van Marty Blackbird.
Rij vooral niet boven je eigen kunnen.
Waar je naartoe kijkt ga je naartoe.
Ik keek naar de berm en daar lag ik dan.
Heb inmiddels een VRO-1 gedaan en moet nog steeds concluderend dat ik de meeste moeite heb met het hard rijden van bochten.
Wellicht dat ik volgend jaar een VRO-3 ga volgen,.
Op de openbare weg blijft het een gevaarlijke bedoeling,omdat je nooit goed weet hoe de bocht erbij ligt.
(vandaag goed,morgen een kuub bagger).
Maar zoals ik al zei is dit mijn persoonlijke mening!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast