Tijden CPZ ???
-
Peter171
- Contacteer:
Tijden CPZ ???
Nu rij ik soms weleens op Zandvoort met de MSL dagen alleen zie ik daar nooit zoveel BB's rijden.
Ik ben wel eens benieuwd naar de verrichtingen van andere BB-rijders en wat die weten te presteren. Is voor mij dan ongeveer een richtlijn met wat er nog mogelijk is.
Ik rij zelf alleen met hyerpro veringen en de rest is nog onaangetast..alhoewel de dualbrake eerdaags wel exit is.
Ik ben wel eens benieuwd naar de verrichtingen van andere BB-rijders en wat die weten te presteren. Is voor mij dan ongeveer een richtlijn met wat er nog mogelijk is.
Ik rij zelf alleen met hyerpro veringen en de rest is nog onaangetast..alhoewel de dualbrake eerdaags wel exit is.
-
Raptor
- Contacteer:
Re: Tijden CPZ ???
Op een fijne dag vorig jaar ongeveer 2.15 met de MACZ.
Geen officiele timing, maar een vriend met transponder voor kunnen blijven. Hij zat gemiddeld op de 2.15-2.20.
Sessie halverwege afgebroken omdat mijn reservelampje ging branden. Daarna met volle tank niet weer zo lekker gereden. Dit jaar heb ik nog niet getimed.
Geen officiele timing, maar een vriend met transponder voor kunnen blijven. Hij zat gemiddeld op de 2.15-2.20.
Sessie halverwege afgebroken omdat mijn reservelampje ging branden. Daarna met volle tank niet weer zo lekker gereden. Dit jaar heb ik nog niet getimed.
Een turbo is onmisbaar... 

-
Peter171
- Contacteer:
Kan bijna niet zo zijn dat ik 1 van de weinige ben die weleens op het circuit is..toch???
Heb er zelf een 2.09.0 uitgeperst de laatste keer. Maar gevoelsmatig denk ik dat er wel meer in zit.
Heb er zelf een 2.09.0 uitgeperst de laatste keer. Maar gevoelsmatig denk ik dat er wel meer in zit.
-
Raptor
- Contacteer:
ik ken vele BB collega's die wel us op een circuit hebben gereden, maar regelmaat daar in is een uitzondering. Jij bent de eerste andere die ik tegenkom die dat blijkbaar ook doet.

-
Peter171
- Contacteer:
Heb gisteren Stan gesproken en lijkt er inderdaad op dat er niet veel zijn die het circuit opgaan...jammer
-
Raptor
- Contacteer:
Nog ff wat nieuwsgierigheid:
- wat voor bandjes rijd je?
- heb je nog een middenbok?
- heb je nog je "hero-blobs" op je steppies?
- wat voor remblokjes?
- remleidingen ook niet aangepast?
- achterkant hoger gezet?
- bouwjaar?
- standaard uitlaten?
- wat voor remblokjes?
- bouwjaar?
- standaard uitlaten?

-
Peter171
- Contacteer:
Rij op het model uit 2000 met injectie..schijnt volgens Stan een tussenmodel te zijn.Raptor schreef:Nog ff wat nieuwsgierigheid:
- wat voor remblokjes?
- bouwjaar?
- standaard uitlaten?
Heb zowel voor als achter conti sportattack, die mij nog nooit een onveilig gevoel hebben gegeven ( heb horen zeggen dat ze in de duitse testen ook goed eruit kwamen )
Enige wat ik op mijn steppies heb zitten zijn slijtsporen ( de boutjes had ik er na een week al uit)
Voor de rest is alles standaard op de vering na, daar heb ik op advies hyperpro's onder gezet zowel voor als achter.
Heb wel van de week door middel van een bus de dual brake omzeilt en dat lijkt vooralsnog wel te werken denk ik, maar dat moet dus op het circuit nog blijken. Dus geen stalen remleidingen oid en gewone nissin-blokjes.
Oja de middenbok is er wel vanaf, maar dat is meer omdat ik die nooit gebruikte en ik het een drama vond om die veer er weer tussen te krijgen nadat ik hem ooit eens verwijderd had.
Schroef die er alleen ff onder als ik mijn achterwiel eruit wil hebben.
In principe is de aanpassing van de veren wel een 'must' op het circuit vanwege de geringe grondspeling en voor de rest is het een kwestie van er naast hangen en een heel groot hart hebben.
-
cock
- Contacteer:
op het circuit zoals jij rijdt moet je niet met die paarse veren rijden maar met lineare veren ,en die dual brake eraf,en miss moet je hem blauw laten spuiten 
een dag niet gelachen een dag niet geleefd
-
Peter171
- Contacteer:
-
cock
- Contacteer:
op rondjes van 3 min zit niemand te wachten daar is mijn hart te klein voor ,zoals jij rijdt zal ik toch nooit rijden ,maar heb wel net zoveel plezier in het rijden.
miss wil ik wel en keer ervaren hoe het is om een rondje te rijden maar niet om een tijd neer te zetten
miss wil ik wel en keer ervaren hoe het is om een rondje te rijden maar niet om een tijd neer te zetten
-
Raptor
- Contacteer:
Daar heb ik ook wel over na zitten denken, maar heb nog nooit een oplossing kunnen vinden die ook makkelijk ongedaan kan worden gemaakt als het niet bevalt.Peter171 schreef:
Heb wel van de week door middel van een bus de dual brake omzeilt en dat lijkt vooralsnog wel te werken denk ik, maar dat moet dus op het circuit nog blijken.
Zou je us willen uitleggen hoe je dat gedaan hebt? Of het makkelijk terug te zetten is? En heppie misschien ook fotootje er van?

-
cock
- Contacteer:
misschien moet je er een keer olie ingooienPeter171 schreef:Kan bijna niet zo zijn dat ik 1 van de weinige ben die weleens op het circuit is..toch???