led knippers ?
-
Barros
- Contacteer:
led knippers ?
heb op mijn bb led knippers achter zitten, deze knipperen te snel, zekeringen zijn in orde ,moet ik hiervoor een knipperlichtrelais voor ledlampjes aanschaffen, graag advies.BVD
-
Hertog Jan
Ja heb je een relais voor nodig.
Ik heb er enkele weken geleden ook andere knippers achter op gezet.
Nou wil het toeval dat ik 2 setjes gekregen heb (en betaald). Had er maar 1 nodig. Wil die de 24e wel voor je meenemen, zetten we ze terplekke ertussen. Is maar 10 min. werk. Waren volgens mij iets van 8 euro.
Groeten, Hertog Jan
Ik heb er enkele weken geleden ook andere knippers achter op gezet.
Nou wil het toeval dat ik 2 setjes gekregen heb (en betaald). Had er maar 1 nodig. Wil die de 24e wel voor je meenemen, zetten we ze terplekke ertussen. Is maar 10 min. werk. Waren volgens mij iets van 8 euro.
Groeten, Hertog Jan
Laatst gewijzigd door Hertog Jan op ma aug 28, 2006 7:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarcB
- BOC Bestuur

- Contacteer:
-
Barros
- Contacteer:
-
Frank Switser
Deze staan ook bij de Blackbird-merchandise: http://www.blackbirdownersclub.nl/phpBB ... .php?t=738
Ongeveer 6 seconden werk om te vervangen.....
Ongeveer 6 seconden werk om te vervangen.....
-
Barros
- Contacteer:
-
Frank Switser
Ik ben bezig de webshop te vullen, maar het gaat langzaam (er ligt nog veel dringend werk te wachten). Als je mij een mailtje stuurt met welke spullen je wilt hebben, dan zal ik die als eerste toevoegen.Barros schreef:heb ze gezien frank, ik wel iets bij je bestellen, maar hoe gaat dat in z'n werk, wil graag ook klein stickertje van bb xx club, voor achter bij de nummerplaat en wanner gaat de webshop in werking?