Nav de opmerkzaamheid van Blauwe Engel http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... f=1&t=7371 heb ik een mail gestuurd namens het PR team BOC en…
We mogen lijsten insturen mbt ervaringen met de Blackbird!!! Heb het toch zin gehad dat ik een mailtje gestuurd heb!!
En natuurlijk thx aan BE!
Nou, Birdies, overstelp Motor Magazine met de lijsten!!!
je mag ook fotoos meesturen van je Birdie.
Kommop!!! We maken ze gek!!!!
Hier kun je de lijst downloaden.
Laat weten als je de lijst hebt ingestuurd dan zet ik je erbij.
Gewoon leuk om te weten, hoeft niet, mag wel..
KLIK HIER VOOR DE LIJST
Lijsten al reeds verstuurd door:
Blauwe Engel
Barry
Gerben1980
YO
be unreel jokers
FilaMenT
H*H
Super-Bird
Mr. Blue
MarcB
Golliwog
Ti-BB
Dopey
Motorpsycho
Mans
Evelakes
Gerrit XXL
RRon
Sjorsx9
gerkenator
martin loohuis
xxdino
BBRooieluit
Henk Abrahams
Paul Sterken
John dHanis
Henny
jan
toni
mib
rgemert
janxx
Totaal 32
Hier het antwoord van Motor Magazine:
Hallo Yoan,
De Blackbird is zeker wel een interessante motor voor deze rubriek (al is een Z750 toch ook echt wel interessant voor deze artikelenreeks, aangezien dat nou eenmaal een veel verkochte motor is).
We hebben de Blackbird niet bewust weggelaten, gewoon nog niet aan gedacht. Kortom, hij gaat op de lijst. En wat ons betreft mag je dat ook meteen communiceren naar jullie leden, want inzendingen zijn altijd welkom! (En dat hoeven er geen honderden te zijn, enkele tientallen is prima.) Via onze site is - met een beetje zoeken, moet ik toegeven - de (universele) vragenlijst te downloaden, een simpel Word-document waarin de benodigde aanwijzingen staan. We kijken er naar uit!
Dank voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Koen Alders
Redactie MOTOR
Dit was mijn mail..
Hallo Motor,
Waarom niet de Honda CBR1100XX Blackbird erbij?
Dat is toch een interessantere machine als de Z750 qua lezerservaring.
Als jullie de Blackbird opnemen in jullie "lezerservaringen" garandeer ik dat jullie via de BOC heel wat lijsten binnen krijgen.
De Blackbird Owners Club met zijn bijna 1100 leden is toch een van de grootste typeclubs in Nederland.
En het feit dat de Blackbird de eerste echte superfiets was met zijn ongehoorde 164 PK.
De rest van de fabrikanten heeft toch aardig meegelift op het statement van Honda.
In afwachting van uw antwoord verblijf ik met vriendelijke groet,
Yoan Warmerdam
P&R Team BOC