Zo ik ben ook weer in de gelegenheid mijn verhaal te doen.
Ik heb me prima vermaakt vandaag. En eh regen

bij mij scheen de hele dag het zonnetje
Vanmorgen weer met de baas afgesproken bij Etten-Leur om vervolgens Harald, Jacky en Rob op te pikken in Waalwijk.
Vandaar heerlijk binnendoor naar Amerongen gereden
Bij aankomst was er al wat volk, bekenden en onbekenden maar al snel was het beren gezellig en vloog de tijd voorbij.
Er moest door de toerboer van de HCH en onze toerboer nog wel ff het nodige geregeld worden voor vertrek en met hulp van Mark hadden we het heel snel voor elkaar en konden we toch nog op tijd vertrekken.
Het was een leuke ritje die wij (groep 1) op een paar spetjes na droog hebben gereden tot aan de pauze.
Mijn groepje stond na de lunch eigenlijk net op het punt om te vertrekken toen er in de hemel een luik open getrokken werd waar 9086492749605782969803562658689037 liter water en hagel uit viel
Foto's werden er ook gemaakt en er werd daar boven flink wat af gefeest aan de dreunen te horen.
Afijn wij hebben na het raadplegen van buienradar besloten de afterparty van de pauze ook maar mee te maken.
Op een gegeven moment werd het toch wat te gortig met al die grappen en grollen :-___
Gelukkig werd het al wat droger, we hebben nog 20 minuten gewacht omdat we de bui niet in wilde halen om als nog een nat pak te halen.
Een deel van de rijders ging over de snelweg naar Wijk en een ander deel heeft de rit uit gereden.
Ik moest en zou natuurlijk de rit uitrijden, moessonregen of niet rijden zullen we. Me Appie was toch al vies dus dat maakte niks meer uit
In deel 2 wel wat regen gehad maar mijn groepje kwam in ieder geval niet druipend van het water in Wijk aan.
Ik geloof dat de mensen die rechtstreeks waren gereden nog na stonden te druipen toen wij in Wijk aan kwamen :-___
In Wijk was het ook lekker gezellig en werd er goed wat verteerd wat het eind saldo ten goede komt.
Over het eind saldo gesproken, de wethouder van Wijk overhandigde een cheque aan stichting AT waar toch al een heel mooi bedrag van €3000,- op stond.
Het is echter nog lang niet genoeg voor alle onderzoeken die er gedaan moeten worden om iets meer over die rotziekte te weten te komen.
Het raakte me om te zien dat men ons zo dankbaar is.
Ik vind die dankbaarheid niet nodig, we hebben gewoon een leuke dag gehad met als bijkomend voordeel dat we ook nog iets voor het goede doel kunnen doen.
Ik wil graag iedereen voor zijn deelname en bijdrage bedanken. TOP mensen
De mensen van de HCH, Olof, en Edwin bedankt dat we mee mochten helpen met organiseren. Volgend jaar absoluut weer
Ps. Ik heb helaas geen foto's kunnen maken, had wel een camera bij maar heb er niet meer aan gedacht