Nieuwe BB rijder op bekende BB
-
Hansie Hansie
- Contacteer:
Nieuwe BB rijder op bekende BB
Hallo allemaal,
Mijn naam is Hans van Velthoven uit Rotterdam en heb vandaag de titan bb van Mibb (Paul) overgenomen.
Hiervoor heb ik CBR 1000F en VFR750 gereden. Allebei prima motoren, maar wat heb ik vandaag genoten en wat is het een mooi ding.
Uiteraard heeft Paul 'm echt zeer netjes onderhouden en dat merk je ! Banden, remmen, vering, weggedrag in het algemeen top. Mn ouwe CBR was toch een stuk logger in vergelijking met deze bb. Hij voelt erg lichtvoetig en is super snel, en wat heerlijk om met de 2 bothers door de heijnenoord tunnel te blazen - even terug naar zn 3 en wat een muziek ! Daarna nog even de akoestiek in de benelux tunnel getest - ook niet slecht.. Paul je had gelijk , ben bang dat die db killers er voorlopig niet in gaan !
Ik sluit graag de 26e aan voor de tourrit.
gr
Hans
Mijn naam is Hans van Velthoven uit Rotterdam en heb vandaag de titan bb van Mibb (Paul) overgenomen.
Hiervoor heb ik CBR 1000F en VFR750 gereden. Allebei prima motoren, maar wat heb ik vandaag genoten en wat is het een mooi ding.
Uiteraard heeft Paul 'm echt zeer netjes onderhouden en dat merk je ! Banden, remmen, vering, weggedrag in het algemeen top. Mn ouwe CBR was toch een stuk logger in vergelijking met deze bb. Hij voelt erg lichtvoetig en is super snel, en wat heerlijk om met de 2 bothers door de heijnenoord tunnel te blazen - even terug naar zn 3 en wat een muziek ! Daarna nog even de akoestiek in de benelux tunnel getest - ook niet slecht.. Paul je had gelijk , ben bang dat die db killers er voorlopig niet in gaan !
Ik sluit graag de 26e aan voor de tourrit.
gr
Hans
-
Man in Black-Bird
- Contacteer:
Re: Nieuwe BB rijder op bekende BB
Welkom Hans en fijn dat je met het rijgedrag en sound van de Titaan BB erg happy bent
Heel veel veilige km voor de toekomst gewenst en tot ziens bij de Ankertje rit op 26-8
Waar je je hier kan opgeven voor die rit http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... f=7&t=8650
Gr MiBB (Paul)
Heel veel veilige km voor de toekomst gewenst en tot ziens bij de Ankertje rit op 26-8
Waar je je hier kan opgeven voor die rit http://www.blackbirdownersclub.eu/phpBB ... f=7&t=8650
Gr MiBB (Paul)
- MarcB
- BOC Bestuur

- Contacteer:
Hoi Hans, welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop van je Bird
We hebben elkaar vandaag al eerder ontmoet wat ook te lezen is op het volgende topic Mini Meet&Great 11.08.2012
We hebben elkaar vandaag al eerder ontmoet wat ook te lezen is op het volgende topic Mini Meet&Great 11.08.2012
MarcB / BOC Bestuur / Webmaster
Onze Site op je SmartPhone? Installeer Tapatalk
Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...
Met een slechte lens maak je betere foto's dan met een goede die je niet hebt...
-
Ankertje
- Contacteer:
Mooie brommer Hans. Je BB weet de weg al in Zeeland. Leuk dat je er bij bent.
]]
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....
Kayak.
Kayak.
-
Mr. Blue
- Contacteer:
Welkom Hans
Op dit forum van Blackbird fanaten.
Op dit forum van Blackbird fanaten.
-
Motorpsycho
- Contacteer:
Welkom op ons forum
Veel plezier en veilige kilometers op die mooie titaan BB![biker :]](./images/smilies/Icon%20Biker.gif)
Veel plezier en veilige kilometers op die mooie titaan BB
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
Blackbird onderdelen KLIK hier
- motorrijder_2000
- BOC Bestuur

- Contacteer:
Welkom Hans, fijn dat het BB-virus heeft toegeslagen en Paul van z'n 'dubbeldekker' hebt verlost
Ennuhhhhhhhhhhh.........................van dat virus kom je dus nooit meer van af
Ennuhhhhhhhhhhh.........................van dat virus kom je dus nooit meer van af
motorrijder_2000 / BOC Bestuur / Secretaris
stay on Two Wheels.
stay on Two Wheels.
- YO
- Contacteer:
Welkom.
Veel plezier met ons en op het forum.

Veel plezier met ons en op het forum.

- stanley
- Contacteer:
Welkom Hans veel plezier met jou zeer goede BB (En dat kan ik weten)
stanley / BOC Bestuur / Technische zaken