Dat hoop ik ook, want dit is wel heel smerig op mijn smetteloze motor verleden.RK schreef:das rot voor je man !!! ik hoop dat je dat ken rechtzetten !!
Ik heb nog nooit een boete voor de motor gehad tot deze valse
Frank Switser schreef:De route met Motorpsycho heeft daar wel gereden...... Zat jij daar ook bij? Nog voordat jullie bij mij langskwamen.....
Zonde van het geld maar het valt nog mee. Als er onderweg op de dijk her en der wat camera's hadden gestaan waren we veel meer de lul geweest.BB Rookie schreef:Vandaag is voor mij gebleken dat het een hele dure BBQ is geweest.
Een of andere idioot heeft mij geregistreerd met 103 en 97 waar je 80 mag op weg naar Marken.
Dit is respectievelijk 54 en 82 pleuries.
Sorry meneer de officier ik ben daar nooit geweest mag ik foto's zien?
Ik heb zat nare brieven liggen, alleen (nog) niet van die dag.BB Rookie schreef:Ik was inderdaad niet aangesloten bij de groep, maar ben op eigen gelegenheid gegaan.
Ik denk dat het op het laatste stukje Marken in is geweest.
Ik was verkeerd gereden en in Marken ben ik weer omgedraaid.
Gelukkig hebben jullie geen nare brieven ontvangen.
Ik houd jullie op de hoogte.
MXXL schreef:Ik heb zat nare brieven liggen, alleen (nog) niet van die dag.BB Rookie schreef:Ik was inderdaad niet aangesloten bij de groep, maar ben op eigen gelegenheid gegaan.
Ik houd jullie op de hoogte.
Volgens mij verwar jij links en rechts....Motorpsycho schreef:MXXL schreef:Ik heb zat nare brieven liggen, alleen (nog) niet van die dag.BB Rookie schreef:Ik was inderdaad niet aangesloten bij de groep, maar ben op eigen gelegenheid gegaan.
Ik houd jullie op de hoogte.![]()
Wij zijn niet op die weg geweestDe weg die BB Rookie over spreekt is aan 't eind van de dijk links maar loopt dood op Marken. Wij zijn naar rechts gegaan
Frank Switser schreef:Volgens mij verwar jij links en rechts....Motorpsycho schreef:MXXL schreef:
Ik heb zat nare brieven liggen, alleen (nog) niet van die dag.![]()
Wij zijn niet op die weg geweestDe weg die BB Rookie over spreekt is aan 't eind van de dijk links maar loopt dood op Marken. Wij zijn naar rechts gegaan
![]()
Op de T-splitsing zijn jullie links gegaan richting Edam/Volendam. Rechtsaf is naar Marken. Echter zowel links als rechts heet volgens mij Markerweg..... (en daar zijn ze inderdaad regelmatig aan het controleren).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast