Hoe vond je het K&K Treffen 22 / 23-09-'07 met 100 BB’s?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
The Doctor
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma sep 24, 2007 12:47 pm

Laat maar.
Laatst gewijzigd door The Doctor op ma sep 24, 2007 1:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » ma sep 24, 2007 1:11 pm

De fotografen waren er wel :wink:
Proud member of the Adventure Chaptor

Nightwish
Contacteer:

Bericht door Nightwish » ma sep 24, 2007 1:14 pm

ook mn vader en ik vonden het super.

zaterdag rond de middag de tenten opgeladen op de motoren. Rond 13.00 uur zijn we vanuit Den Helder met prachtig weer vertrokken. Echter na het verlaten van de afsluitdijk begon het te betrekken en vielen er een paar spatten regen. Daar ga je dan met je zomer pakkie aan. Zag mezelf al helemaal doorweekt aankomen op de camping. Het viel gelukkig mee en het bleef maar bij een paar spatjes.

Aangekomen op de camping werden we hartelijk verwelkomt door Piet en Susan. Eerst maar ff de tenten opgezet (toch wel zweten) en omgekleed. Daarna een praatje gemaakt met verschillende mensen.

Het avond eten was erg goed geregeld. Broodjes met worst, soep en salades. echt perfect. Er was eten en drinken in overvloed. Het enige wat wel jammer was, was dat er eigenlijk 2 kampen waren; De Engelsen en de rest. Maar dat kan je meestal toch niet voorkomen.

Onder het genot van een drankje en nog 1 en nog 1 en nog 1........ werd het tijd voor MP om zn praatje te houden over zondag, en de vrijwilligers zich te melden. Ikzelf had me aangemeld om de "bijzondere kleuren" op te stellen op de juiste plek. Toen dat allemaal geregeld was werd onze voorzitter nog ff aan zijn verjaardag herinnerd.

Ondertussen begon het toch wel aardig fris te worden en zag ik er tegenop om de nacht in mijn tent door te moeten brengen. Vooral toen er wat later op de avond er een prachtige camper met aanhanger, waarop 2 blauwe blackbirds op stonden de camping op kwam rijden. Lichtelijke jalousie nam zich van mij meester.

Rond een uur of 12 vond ik het wel welletjes en ben ik naar mijn tent gegaan. Wat een ramp die nacht..........Ik heb in totaal maar 2 uurtjes geslapen die nacht. Gelukkig was ik niet de enige die dat probleem heb gehad. Ik had tenminste nog een slaapzak die lang genoeg was.

Rond een uur of 7 zondag morgen maar mn tent weer uitgegaan. Alles zat onder een laag mist. Dat was wel een mooi gezicht om te zien. Na mezelf opgefrist te hebben, (nou ja fris oftewel KOUD! had ik het de hele nacht al) lekker gegeten en een warme bak thee naar binnen te hebben gewerkt kregen de vrijwilligers hun oranje hesjes uitgereikt.

langzaam aan kwamen de eerste blackbirds binnen rijden en was het dus onze taak om alles goed neer te zetten. Dit liep allemaal perfect. Toen het wat rustiger werd ben ik zelf ook maar eens rond gaan kijken en een praatje wezen maken met diverse mensen.

Om 12:30 was het tijd voor de briefing voor de verkeersregelaars die de rit zouden begeleiden. Nadat dat gedaan was werden alle mensen naar het grote veld geroepen door MP die het prima naar zn zin had op zn golfcar. Onze voorzitter heeft daar bekend gemaakt hoeveel blackbirds er waren gekomen en de spelregels uitgelegd aan degene die de rit mee zouden rijden.

Om 14:00 uur werd er een begin gemaakt om alle motoren op te stellen om de rit te gaan rijden. Ik heb erg genoten van de rit en alle bekijks die we onderweg hadden. Op een gegeven moment was het voor mij tijd om bij een kruising het verkeer tegen te gaan houden. Ik zat al tijdens de rit te bedenken wat ik tegen de mensen zou gaan zeggen die ik moest tegen houden, zodat ze er begrip voor zouden hebben dat ze ff moesten wachten. Ik heel serieus tegen de mensen gezegd dat we een promotie film aan het maken waren voor Honda Nederland en dat er Verschillende motoren tussen reden die alles filmden. De mensen vonden het prachtig en vroegen zelfs of de film op internet zou komen. Natuurlijk zei ik dan.

De rit eindigde op een parkeerplaats langs de snelweg. Ieders ging daar weer zijn eigen weg. Met een groepje zijn we terug gereden naar de camping van Piet en Susan, waar mijn tent nog stond. Snel de tent ingepakt en nog wat gedronken en gekletst. Het werd toen tijd om weer richting Den Helder te gaan. Thuis gekomen had ik het wel gehad en ben mn bed ingedoken. Blij dat ik de Maandag vrij had gevraagd.

Maar waar dit hele verhaal op neerkomt, is dat ik erg genoten heb van dit weekend en wil dan ook Piet en Susan en hun medewerkers heel erg bedanken en tevens alle andere mensen die aan dit fantastische treffen hebben mee gewerkt.

Volgend jaar weer??????

alleen niet meer in een tent

@ The Doctor, *verwijderd*
Afbeelding

LeoFric
Contacteer:

Bericht door LeoFric » ma sep 24, 2007 2:18 pm

richard1976 schreef:Ennn ik...ik was thuis.. Vond het de autorit van ruim 2 uur niet waard en hoop er volgend jaar bij te zijn met mijn eigen bird. :wink:
Geeft niet.. we hebben wel lekker over je kunnen roddelen ! :)

RAGS
Contacteer:

Bericht door RAGS » ma sep 24, 2007 3:28 pm

Ik weet niet waar het vandaan komt maar hoor nog telkens "een vieze rooie" in m'n oren. :W :lol:

De rooien hadden wel het mooiste plekkie op camping. :wink:

Afbeelding

maddog
Contacteer:

Bericht door maddog » ma sep 24, 2007 6:49 pm

Ook wij hebben zeker genoten van afgelopen weekend.
De zaterdag avond was zeker zeer gezellig.
En als het aan ons licht mag het de volgende keer zeker een dagje langer.
De verkeersbegeleidig was ook leuk om een keer te doen,het was net of iedereen nooit anders doet. :klap:
Piet,susanen de rest van de organisatie :} :} :}

http://picasaweb.google.nl/maddog1100/KK2223092007
Laatst gewijzigd door maddog op ma sep 24, 2007 7:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

cbr1100xx97
Contacteer:

Bericht door cbr1100xx97 » ma sep 24, 2007 7:01 pm

heel erg gaaf,
je voel gewoon de power bij het rijden met zoveel mooie vogels. daar kan geen valk tegenop.

hulde en grote dank voor de organisatie die er zeer veel vrije tijd in hebben gestoken.

dak

CBR1100XX97 :D :D

Gerrit XX-L

Bericht door Gerrit XX-L » ma sep 24, 2007 7:16 pm

Blackbird Day 2007-09-23 Hollandseveld was super.

Een maand of 3 terug zie ik een topic waar je als Blackbird rijder gevaagd word om naar Hollanseveld te komen.

De opzet is dat ze 100 Blackbird,s op een rij willen hebben.

De eerst weken daar na heb ik de topic gevolgd kwa aan meldingen, eerst 35, en het werd al gauw meer.

Even in men agenda kijken en ik zie dat er nog een klein plaatsje vrij is.

AANMELDEN DUS.

23,09 2007. 8uur

Super ziet het er buiten uit, de douw is nog net niet van de weilanden af als ik het dorp verlaat samen met wilco rijden we richting hollandseveld

Ik zit er te genieten van de ochtend !

Word af en toen in gehaald door de schaduw van mijn motor en me zelf.

De zon neemt steeds meer aan kracht toe.

Even te hoogte van vriezeveen rijden we even aan bij een klein tankstation, koffietijd.

Waar we door div mensen worden aan gesproken dat het super motor weer is.

Ik heb plezier voor tien !!! en ik ben er nog niet eens.

Half 12 aankomst in Hollandseveld.

Even op de plattegrond kijken waar we moeten zijn.

Div Blackbird rijders stoppen bij ons om ook te vragen waar we moeten zijn.

Zeg tegen hun van rij maar mee , we praten zo verder.

Een paar km buiten het dorp worden we op gevangen door een paar verkeersregelaars wie ons de weg wijzen naar de camping.

Krijg een leuk welkom van div. vrijwilliger.

Een stuk je racisme !!

Wordt deze keer op kleur beoordeeld.

Parkeren op kleur van je Blackbird was de opzet.

Om 13.30 krijgen we een briefing

Dat de doelstelling meer dan gehaald is !!

In totaal 161 Blackbird,s

Heb div. liefhebbers van Honda Blackbird gesproken.

En wat dan opvalt !!! er is er niet 1 de zelfde,

Ieder heeft wel wat aan zijn motor gedaan er heeft er een verhaal bij.

Het waren 161 vreemde mensen voor mij toen ik daar aan kwam.

En het leek wel 1 grote familie als je met elkaar parate.

Super.

Heb natijd nog een kleine toer achter elkaar aan gemaakt naar de autobaan.

En daar elkaar het beste maar weer gewenst.

Gerrit is weer een ervaring rijker.

Wie er bij was bedankt.

Mvg Gerrit.

BB Rookie

Bericht door BB Rookie » ma sep 24, 2007 7:31 pm

Gister ben ik moe en voldaan rond een uur of 20.00 thuis gekomen.

Omdat er zoveel mensen op de achtergrond hebben meegewerkt kan ik nooit iedereen bedanken.
Wat een ontzettende organisatie van dit weekend. :shock:

Ik wil iedereen dan ook bedanken voor dit fantastisch mooie weekend waar ik nog voor de rest van mijn leven van zal genieten.

Er is al heel veel geschreven dus kan ik weinig toevoegen. Maar wat heb ik een kippenvel momenten gehad zeg!! :D

En zoals Maddog schreef, om als verkeersregelaar te mogen stoppen geeft een enorme kick.
Ik voelde mij vereerd om de hele dag als oranje hulp rond te mogen hobbelen.

Iedereen van de organisatie en de camping verdiend van mij een donzen kussen!
Die veren zitten zo ongemakkelijk. :wink:
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » ma sep 24, 2007 7:36 pm

BBRookie, nog bedankt dat ik je kettingspray mocht gebruiken !
Geef me ff je adres, dan spuit ik wat kettingspray in een enveloppe en stuur dat naar je op ! Staan we weer quitte :wink:

Groeten, Hertog Jan :xx

Ti-BB
Contacteer:

Bericht door Ti-BB » ma sep 24, 2007 7:51 pm

Soms heb je van die dagen dat alles klopt. Het weer, de mensen, de organisatie, de camping, de campingeigenaren en de vaste gasten, de sfeer, het eten, de catering, de ... enz.

Gewoon alles klopte!!!

Hierbij een kleine impressie hoe ik e.e.a. beleefd heb:

Op de camping werd het zaterdagmiddag al snel gezellig druk:
Afbeelding

De hapjes en drankjes verhoogden de sfeer al snel:
Afbeelding

Na een gezellige avond begon de ochtend mistig (voor sommigen lag dat niet alleen aan het weer)
Afbeelding

De mist en de oorzaak..
Afbeelding

Deze kleur heet "Misty Black". Eigenlijk past het ook wel bij de muzieksmaak van de eigenaar :wink:
Afbeelding

Na een gezellig ontbijt (let op de plaats die MP had)
Afbeelding

En na een hartelijke "Goedemorgen" van MP...
Afbeelding

Begon het zo:
Afbeelding

Het veld werd snel gevuld:
Afbeelding

En groeide uit tot iets geweldigs
Afbeelding
Afbeelding

Na een geslaagde rit was het einde ook indrukwekkend
Afbeelding

Graag wil ik iedereen die aanwezig was bedanken voor een geweldig weekend!!!

XXwin
Contacteer:

Super geslaagd!

Bericht door XXwin » ma sep 24, 2007 8:07 pm

Redmar en ik hebben het super naar ons zin gehad! Het grootste gedeelte van de heenreis hadden wij binnendoor gereden. Na een uurtje of 4 rijden waren wij op de Camping.
Meteen toen we aankwamen, kwam Rens naar ons toe. Hij wilde wel met Redmar spelen. Die twee heb ik de rest van de dag ook niet meer gezien. Ik kreeg ook direct hulp van de knecht (zoals hij dat zelf noemde) met het opzetten van mijn tent.
Toen de tent stond vond ik dat ik wel een biertje had verdient. De Engelsen en Denen hadden ook al wat te drinken, dus daar kon ik mooi even bijstaan. Toen lekker gegeten bij de partytent.
Om een uurtje of half 8 wilde Redmar naar bed (wat een voorbeeldig kind he?) Ik hem naar bed gebracht en binnen een minuut lag hij te pitten. Toen ben ik uit verveling maar weer naar de partytent gegaan :wink: Ik heb daar heerlijk zitten/staan ouwehoeren met alles en iedereen. Ik heb erg gelachen en vond het een top avond!
Toen ik op de camping aan kwam, kende ik nog niet zo veel mensen maar aan het einde van de avond kende ik er een stuk meer.

In tegenstelling tot wat ik al een paar keer heb gelezen, hebben Redmar en ik heerlijk geslapen. We hebben goede slaapzakken en we waren ook hartstikke warm toen we wakker werden. Ik had ook van dat zilverfolieisolatiemateriaal onder het luchtbed gedaan en we lagen nog op een extra slaapzak. Ik heb behoorlijk in coma gelegen en werd ook pas/al om half acht wakker gemaakt door zoonlief. Die vond dat we wel lang genoeg hadden gelegen.
Het was 's ochtends meteen weer gezellig bij de partytent en hebben daar ook lekker kunnen ontbijten. Redmar heb ik bijna de hele dag weer niet gezien. Hij had het bijna druk. Spelen met Rens, met de twee kleintjes en hij was niet van het golfkarretje af te slaan (net als de bestuurder trouwens!) Volgens mij heeft Snowy de kids ook aardig bezig gehouden :BOC Redmar vind dat heerlijk als hij zo de hele dag kan sjouwen.
Langzamerhand stroomde ondertussen de camping vol. Ik vond het prachtig al die vogels op het veld. Ik heb nog wel met aardig wat mensen bij mijn span staan kletsen. Eigenlijk iedereen vond het een schitterend apparaat! Stiekem heb ik even een echtpaar af staan luisteren die bij het span stonden te kijken. Hij vroeg aan haar of ze het zag zitten voor als er kids zouden komen. Nou, ze vond het helemaal 3x nix! "Dan koop ik liever een trike", zei ze. Ze was erg uitgesproken. Zachtjes gniffelend stond ik erachter en ik dacht: "ik zeg niks!" Het maakt mij niet uit wat iemand er van vindt, maar ik ben toch altijd wel trots als ik geweldige reacties krijg.
We waren niet met de rit meegegaan. Ik had de hele terugweg binnendoor uitgezet. Alleen twee keertjes de A6 genomen om wat water over te steken. We hadden ongeveer 4 uur nodig om thuis te komen. We hebben echt heerlijk gereden. Nog drie keer gestopt onderweg en de laatste keer een ijsje gegeten. Om half 7 waren we thuis. Ik weet niet wie er moeier was, maar we waren goed verrot. Zoals ik al begon, we hebben het super naar ons zin gehad. Ik vind het ook een superrelaxte camping met nog relaxtere eigenaren en personeel! Wat mij betreft organiseren we volgend jaar een heel kampeer weekeinde! Iedereen die het K&K mogelijk heeft gemaakt hartstikke bedankt!!
Ik heb een BB met 3 wielen!

black piet

Bericht door black piet » ma sep 24, 2007 8:12 pm

The day after,
De laatste engelsman is deze morgen vertrokken(gele BB) gisteravond heb ik alvast afscheid genomen, zelf mocht ik weer vroeg op pad.
Het is nog steeds een roes waarin we voortgaan, het gesprek kan bijna alleen maar over afgelopen weekend gaan. Wat natuurlijk logisch is.
Het mooie stuk in de krant(wat zullen Anita & Dirko trots zijn als ze de foto zien) ,Rens die onder het eten zegt, dat het volgend jaar wel wat langer mag duren.
Op school, als Susan Rens brengt, en dan hoort, hé jullie staan in de krant.
Zojuist de tafels en stoelen teruggebracht en de verhuurder naar onze BB website vraagt om zelf te zien hoe super het was.
De kruidenier die bij het terugbrengen van de overgebleven frisdrank, alvast de aanbieding doet om volgend jaar een complete BBQ te verzorgen.
Hoezo zitten we er volgend jaar aan vast?
Zojuist m'n dochter gebeld(die blonde achter de koffietafel) om haar te feliciteren met haar 15e verjaardag, visite zat beneden en zij boven, op het forum alle berichten te lezen en na te genieten.
Ook pubers hebben genoten (Ben let op je dochter, voor je het weet zit ze bij een ander achterop) dat zegt toch veel over hoe het was.
Ik zou nog wel uren door kunnen gaan, maar ik denk dat al diegene die erbij zijn geweest hetzelfde als ons hebben ervaren, ik citeer, één grote familie.

WIJ WILLEN IEDEREEN DIE GEWEEST IS EN DEZE DAG(EN) TOT ONVERGETELIJK HEBBEN GEMAAKT ZO ONGELOFELIJK BEDANKEN,
(En mocht het bestuur de wijze beslissing nemen dit te willen herhalen.) BIJ DEZE UITNODIGEN OM VOLGEND JAAR ONZE CAMPING WEER TE BEZOEKEN.

Van ons een veilige winter en tot treffen's
Rens,Susan,Eva en Piet.
Here I am Will you send me an angel

BB Rookie

Bericht door BB Rookie » ma sep 24, 2007 8:14 pm

Hertog Jan schreef:BBRookie, nog bedankt dat ik je kettingspray mocht gebruiken !
Geef me ff je adres, dan spuit ik wat kettingspray in een enveloppe en stuur dat naar je op ! Staan we weer quitte :wink:

:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

You're welcome mate

:cheers: :cheers:
Eikels rapen hoor je niet met de motor te doen.

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma sep 24, 2007 8:14 pm

Trouwens wie hebben er zo'n mooie onderzetter voor zijn motor gekregen ????????

GAAAAFFFF he die mooie KLEUR !!!!!
:wink:

XXGirlyXX
Contacteer:

Bericht door XXGirlyXX » ma sep 24, 2007 8:15 pm

Wat zal ik hier nu eens neer zetten!
Het meeste is al gezegd en geschreven, het was goed geregeld, gezellig onder elkaar, goed te drinken en te eten.

Net 1 grote familie, met 1 passie...EEN BIRD!!!!

En ja de woorden "vieze"rooie horen we thuis nog geregeld.
De kinderen vonden het ook enorm facinerend en gezellig.

Echt voor herhaling vatbaar,dan komen we echt vroeger hoor :oops:

En eh Piet vond het leuk om je weer te zien en te spreken, was inderdaad lang geleden.
Wil je ook nog ff feliciteren met je dochter Eva.VAN HARTE. x
En nog bedankt voor jullie gastvrijheid en de goede organisatie van het BOC team.

Echt fijn om nu ook eens te weten welke persoon bij welke nickname hoort,maar moet bekennen dat ik ze niet alle 161 hebt onthouden :shock:

Groeten BenXXBird
XXGirlyXX Bianca en Remco

:idea: Geheugensteuntje....>>>> van de camper!!!!!!
Speed is my need 2
Afbeelding

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » ma sep 24, 2007 8:20 pm

XXGirlyXX schreef: :idea: Geheugensteuntje....>>>> van de camper!!!!!!
Camper ? Van de blauwe plekken zul je bedoelen ! :wink:

XXGirlyXX
Contacteer:

Bericht door XXGirlyXX » ma sep 24, 2007 8:23 pm

Hertog Jan schreef:
XXGirlyXX schreef: :idea: Geheugensteuntje....>>>> van de camper!!!!!!
Camper ? Van de blauwe plekken zul je bedoelen ! :wink:

Dan kan je nog ff nagenieten van de week :wink:

Grtjs Yvonne
Speed is my need 2
Afbeelding

xxaid
Contacteer:

Bericht door xxaid » ma sep 24, 2007 8:24 pm

black piet schreef:The day after,
Het mooie stuk in de krant(wat zullen Anita & Dirko trots zijn als ze de foto zien) ,Rens die onder het eten zegt, dat het volgend jaar wel wat langer mag duren.
Op school, als Susan Rens brengt, en dan hoort, hé jullie staan in de krant.
Is het artikel wat in de krant stond ook ergens online te lezen? Ik ben toch wel benieuwd wat er geplaatst is
Never let a motorcycle take you somewhere your brain didn't get to three seconds earlier

Afbeelding

richard1976
Contacteer:

Bericht door richard1976 » ma sep 24, 2007 8:30 pm

LeoFric schreef:
richard1976 schreef:Ennn ik...ik was thuis.. Vond het de autorit van ruim 2 uur niet waard en hoop er volgend jaar bij te zijn met mijn eigen bird. :wink:
Zullen alleen maar goede dingen geweest zijn. :P

Aan de foto's te zien, wil ik er natuurlijk volgend jaar wel bij zijn (welke bike het ook zou worden en toch wel 90% zeker de bb)

black piet

Bericht door black piet » ma sep 24, 2007 8:30 pm

Volgens mij zou FilaMent het online toegestuurd krijgen, dan is het natuurlijk makkelijker hier neer te zetten.
website is www.dvhn.nl
De krant is Dagblad van het Noorden en het gaat om editie Drenthe zuidwest.

groet Piet
Here I am Will you send me an angel

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma sep 24, 2007 8:30 pm

black piet schreef:

WIJ WILLEN IEDEREEN DIE GEWEEST IS EN DEZE DAG(EN) TOT ONVERGETELIJK HEBBEN GEMAAKT ZO ONGELOFELIJK BEDANKEN,
(En mocht het bestuur de wijze beslissing nemen dit te willen herhalen.) BIJ DEZE UITNODIGEN OM VOLGEND JAAR ONZE CAMPING WEER TE BEZOEKEN.

Van ons een veilige winter en tot treffen's
Rens,Susan,Eva en Piet.
Piet nog gefeliciteerd met je dochter Eva!!

En bij deze melden wij ons alvast aan voor volgend jaar....

richard1976
Contacteer:

Bericht door richard1976 » ma sep 24, 2007 8:30 pm

LeoFric schreef:
Zullen alleen maar goede dingen geweest zijn. :P

Aan de foto's te zien, wil ik er natuurlijk volgend jaar wel bij zijn (welke bike het ook zou worden en toch wel 90% zeker de bb)

Dopey
Contacteer:

Bericht door Dopey » ma sep 24, 2007 8:32 pm

RK schreef:Trouwens wie hebben er zo'n mooie onderzetter voor zijn motor gekregen ????????

Yep, inderdaad rood. vandaag gelijk zwart gespoten :lol: :lol: :lol:

Als de grondverf erop zit ben je snel klaar Tong Tong Tong :wink:
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

rich
Contacteer:

Bericht door rich » ma sep 24, 2007 8:41 pm

RK schreef:Trouwens wie hebben er zo'n mooie onderzetter voor zijn motor gekregen ????????

Ja prima kleur om op de grond te gooien en dan die mooie blauwe met zijn standaard er op te zetten :lol: :lol:

Plaats reactie