Aan/afmeld topic voor de MidwinterMafkezenrit op 11-11-'07
-
Frank Switser
-
martin
- Contacteer:
-
mikeCBR1100
-
Duke
- Contacteer:
-
mikeCBR1100
Over het algemeen is de weersverwachting de verwachte maximale windkracht en valt het meestal dus wel mee gemiddeld genomen. Ook is de verwachte wind zondag een stuk minder dan nu. Regen? Tja..........soms valt het mee en soms valt het tegen. Meestal valt het mij mee.Duke schreef:Hallo BB Owners! Ik ben net lid geworden en had me al verheugd op een eerste rit met heel veel 'BB-fielen.' Maar met dit barre weer lijkt me zelfs het rijden op een BB geen fun. En nog gevaarlijk ook. Of ben ik dan toch een watje...??
Ik heb slecht 1 reden waarom ik een hekel heb aan rijden in de regen, niet de verminderde grip, maar dan moet ik me motor weer wassen/poetsen etc......
Groeten van Mike.
BB 2002 zilver
kawa 305 csr (pekelfiets)
BB 2002 zilver
-
mikeCBR1100
Over het algemeen is de weersverwachting de verwachte maximale windkracht en valt het meestal dus wel mee gemiddeld genomen. Ook is de verwachte wind zondag een stuk minder dan nu. Regen? Tja..........soms valt het mee en soms valt het tegen. Meestal valt het mij mee.Duke schreef:Hallo BB Owners! Ik ben net lid geworden en had me al verheugd op een eerste rit met heel veel 'BB-fielen.' Maar met dit barre weer lijkt me zelfs het rijden op een BB geen fun. En nog gevaarlijk ook. Of ben ik dan toch een watje...??
Ik heb slecht 1 reden waarom ik een hekel heb aan rijden in de regen, niet de verminderde grip, maar dan moet ik me motor weer wassen/poetsen etc......
Groeten van Mike.
BB 2002 zilver
BB 2002 zilver
-
Ankertje
- Contacteer:
Welkom dat eerst en veel plezier met ons.Duke schreef:Hallo BB Owners! Ik ben net lid geworden en had me al verheugd op een eerste rit met heel veel 'BB-fielen.' Maar met dit barre weer lijkt me zelfs het rijden op een BB geen fun. En nog gevaarlijk ook. Of ben ik dan toch een watje...??
Het ziet er idd niet best uit, nu. Maar dat kan zondag zo maar eens heel anders zijn. Ga daar maar eens van uit. Gewoon aanmelden dus.
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....
Kayak.
Kayak.
-
marcelcbrxx
- Contacteer:
-
ReeF
- Contacteer:
MXXL schreef:Hee shit, zakelijke redenen had ik als excuus willen gebruiken, nu moet ik iets nieuws bedenken.
Oh ja, het gaat heel slecht met de Oom van een vriend van de tante van mijn neef zijn buurvrouw en daar dan een oude schoolvriend van, ik hoop dat ik zondag mee kan
etterbakkie
Proud member of the Adventure Chaptor
-
Henny
- Contacteer:
-
Ankertje
- Contacteer:
Ik heb lekker geslapen niks verdachts gemerkt of gehoord.marcelcbrxx schreef:Het ziet er naar uit dat we vanacht het ergste hebben gehad. Alles goed gegaan in Vlissingen?
Veel ophef en uiteindelijk bleek dat het allemaal veel minder erg was dan verwacht of door sommigen misschien gehoopt.
Ik was verbaasd te zien dat op het RTL-nieuws de storm met de hoge waterstand als een vermakelijk onderwerp werd gebracht. En dat kunnen ze hier in Zeeland niet echt waarderen.
De verwachte hoeveelheid water was bij lange na niet de hoeveelheid die in 54 voor natte voeten heeft gezorgd. Bovendien heeft heel Nederland krom gelegen om de Delta werken te betalen en te maken en dan zou er nu water binnen kunnen komen?
De media maakt er een zoals zo vaak weer een potje van. En sommige zijn daar gevoelig voor. Slaat werkelijk weer nergens op.
Kayak.
Kayak.
- YO
- Contacteer:
FilaMenT schreef:De media maakt er een zoals zo vaak weer een potje van. En sommige zijn daar gevoelig voor. Slaat werkelijk weer nergens op.
Helemaal mee eens...Hoop bombarie en 500 man dijkbewaking. Erwin Kroll maakt het te dol en Timofeeff is weer op dreef..
In Noordwijk was het wel onstuimig maar ik heb het veel erger meegemaakt en toen was er ook geen alarm.
Desalniettemin moet je wel een Mafkees zijn om te gaan rijden zondag maar voor die Birdies is deze rit dan ook speciaal bedoeld.
-
Motorpsycho
- Contacteer:
Okidoki zal jullie van de lijst halen. Beterschap verderHenny schreef:Helaas moet ik mij afmelden,![]()
ben net herstellende van een zware verkoudheid met een keelpijn,
voor degen die gaan een mooie/goede rit toegewenst hoop dat de KNMI
het fout heeft zoals zo vaak
veel plezier allen![]()
henny
ps mijn neef komt dan ook niet
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
Blackbird onderdelen KLIK hier
-
XXGirlyXX
- Contacteer:
aan----AFmelden
ja
tja
eh
eeeeh
aaaaah
...................
Toen waren er nog 18 BB's
Tot zondag of ik moet intussen tijd nog van de trap vallen
grtjs Girly
tja
eh
eeeeh
aaaaah
...................
Toen waren er nog 18 BB's
Tot zondag of ik moet intussen tijd nog van de trap vallen
grtjs Girly
Speed is my need 2

-
Man in Black-Bird
- Contacteer:
FilaMenT schreef:Ik heb lekker geslapen niks verdachts gemerkt of gehoord.marcelcbrxx schreef:Het ziet er naar uit dat we vanacht het ergste hebben gehad. Alles goed gegaan in Vlissingen?
Veel ophef en uiteindelijk bleek dat het allemaal veel minder erg was dan verwacht of door sommigen misschien gehoopt.
Ik was verbaasd te zien dat op het RTL-nieuws de storm met de hoge waterstand als een vermakelijk onderwerp werd gebracht. En dat kunnen ze hier in Zeeland niet echt waarderen.
De verwachte hoeveelheid water was bij lange na niet de hoeveelheid die in 54 voor natte voeten heeft gezorgd. Bovendien heeft heel Nederland krom gelegen om de Delta werken te betalen en te maken en dan zou er nu water binnen kunnen komen?
De media maakt er een zoals zo vaak weer een potje van. En sommige zijn daar gevoelig voor. Slaat werkelijk weer nergens op.
Mark dat was in 1953
-
Ankertje
- Contacteer:
Ik ben geen echte Zeeuw.Man in Black-Bird schreef:FilaMenT schreef:Ik heb lekker geslapen niks verdachts gemerkt of gehoord.marcelcbrxx schreef:Het ziet er naar uit dat we vanacht het ergste hebben gehad. Alles goed gegaan in Vlissingen?
Mark dat was in 1953maar ja dat had een echte zeeuw geweten
Kayak.
Kayak.
-
Hertog Jan
Volgens www.vialimburg.nl is er zondag op knp Zaarderheiken een omleiding, heb er zelf ook al borden zien staan.
Vanuit Eindhoven over de A67 is geen probleem, maar vanaf de A73 de A67 op dus wel. Omleidingsroutes zijn aangegeven.
Groeten, Hertog Jan
Vanuit Eindhoven over de A67 is geen probleem, maar vanaf de A73 de A67 op dus wel. Omleidingsroutes zijn aangegeven.
Groeten, Hertog Jan
-
martin
- Contacteer:
Bedankt voor de informatie Jan.Hertog Jan schreef:Volgens www.vialimburg.nl is er zondag op knp Zaarderheiken een omleiding, heb er zelf ook al borden zien staan.
Groeten, Hertog Jan
-
black piet
-
martin
- Contacteer:
-
Motorpsycho
- Contacteer:
Volgende keer beter
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer
- stanley
- Contacteer:
-
The Doctor
- Contacteer:
-
martin
- Contacteer:
-
XXGirlyXX
- Contacteer:
martin schreef:Het zal een verkouden boel worden, ik ook al drie weken, dus we kunnen elkaar niet meer aansteken
LEKKER dan.........zal je zien als ik kom ,dat ik volgende week griep heb , door aankomende zondag van jullie...............
Denk da ma nie gaa
GirlY
of toch wel.......
Ga echt nie onder doen voor de "echte" kerels
Speed is my need 2