Ik ben Tjerck, 28 jaar oud.
Rond mijn 19e heb ik korte tijd een Yamaha XS750 gehad met het idee op korte termijn mijn rijbewijs te gaan halen.
Door diverse oorzaken is de XS redelijk snel weer verkocht en heeft het tot 2006 geduurd voordat ik mijn rijbewijs had.
Momenteel ben ik nog in het bezit van een Jeep (andere hobby) maar deze gaat op korte termijn de deur uit en daarvoor in de plaats mag/moet er een motor komen.
Na diverse modellen de revue te hebben laten passeren in eerste instantie stiekem gaan denken aan een GL1500
Reden was omdat ik opzich wel hou van wat luxe, comfort. Maar na wat modellen bekeken te hebben en eentje gereden te hebben toch heel erg snel genezen....
Toen wat verder gaan kijken naar ietwat sportievere toerfietsen á la FJR1300, ST1100 maar ook dat was het allemaal net niet.
Toen zomaar een keer op een CBR1100xx terecht gekomen, héél kort even gereden maar die ervaring heeft me niet meer losgelaten.... Ik hoop binnenkort wat meer kilometers te maken dmv een proefrit, eerst even een motorzaak zoeken die een model heeft staan
Ik ga proberen a.s. weekend naar de meeting te komen en hoop daar met een aantal van jullie in contact te komen om zodoende de nodige ervaringen op te doen en diverse fietsen te bekijken.
De planning is om rond mei/juni (misschien juli) tot aankoop over te gaan mits er een passend model voorbijkomt. (2001+ model)
Misschien tot zondag!
Gr
Tjerck