heb nu ook xenon

Laat hier je modificatie's zien en/of beschrijf ze.
Plaats reactie
PatrickP
Contacteer:

heb nu ook xenon

Bericht door PatrickP » wo mei 21, 2008 7:56 am

Iedereen roept dat het de beste investering is......nou gelijk hebben ze :!:
Goeiendag wat een verschil, verkeersborden lichten gewoon op van een ruime afstand. mijn grootlicht zit nog een standaard H7 in en die zie je nauwelijks meer als je 'm gebruikt.
Hier wat foto's van het plaatsen.
Ik ben met m'n stomme gezicht wel vergeten foto's te maken van het rubber.(de aanpassing ervan) :oops:
klik op de foto voor een vergroting
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ben wel een rubbertje kwijt het het demonteren van het ruitje. :cry: als iemand er een heeft liggen........hou ik me aanbevolen.(anders ga ik maar naar de dealer)
het gaat om dit rubbertje:
Afbeelding

ps: ja ik weet dat ie vies is......wordt aan gewerkt :wink:

gr,
PatrickP

Burtonman
Locatie: Nu nog in het bos en tegen het eind van het jaar bij mijn vriendin

Bericht door Burtonman » wo mei 21, 2008 8:23 am

Kijk maar eens in één van je zij-kuipen je zult hem mss daar wel eens kunnen aantreffen, bij mij was het toch het geval, en ken je er neet aan bij, gewoon vrouwtje vragen, dunnere ledematen, die van mij heeft zo zeker 35 min vast gezeten , maar ja ik had ondertussen wel mien rubbertje gevonden, dus in die tussen tijd mijn ruitje weer geplaatst 8) :lol:

Medic-XX
Contacteer:

Bericht door Medic-XX » wo mei 21, 2008 8:36 am

Zit er netjes uit maar had je niet beter je Ballast aan de zijkant kunnen hangen. Het is een hoop voltage wat er door gaat. Misschien kun je storingen ontwikkelen om hem zo vlak bij je cockpit te hangen.

Ankertje
Contacteer:

Bericht door Ankertje » wo mei 21, 2008 8:43 am

MartinBiertje schreef:Zit er netjes uit maar had je niet beter je Ballast aan de zijkant kunnen hangen. Het is een hoop voltage wat er door gaat. Misschien kun je storingen ontwikkelen om hem zo vlak bij je cockpit te hangen.
Ik heb daar ook een ballast zitten omdat ik er twee kwijt moest. Deze zijn nog van het eerste type dat AFS verkocht. Deze geven veel meer storingen dan de huidige. Toch heeft mijn BB nergens last van.
De ballast moet je wel erg goed vast zetten want het kan daar behoorlijk trillen.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

PatrickP
Contacteer:

Bericht door PatrickP » wo mei 21, 2008 9:03 am

Burtonman schreef:Kijk maar eens in één van je zij-kuipen je zult hem mss daar wel eens kunnen aantreffen, bij mij was het toch het geval, en ken je er neet aan bij, gewoon vrouwtje vragen, dunnere ledematen, die van mij heeft zo zeker 35 min vast gezeten , maar ja ik had ondertussen wel mien rubbertje gevonden, dus in die tussen tijd mijn ruitje weer geplaatst 8) :lol:
Ik heb wel gezocht maar niet gevonden, heb de halve kuip opengehad voor dat kl :evil: te rubbertje. ik wel snel een nieuwe want dit valt meteen op en da's toch zonde.
voor de duidelijkheid......jij hebt die van jou zo gek gekregen dat ze meer dan een half uur met haar arm in de bird zit...... :hail: GOED BEZIG! haha

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » wo mei 21, 2008 9:13 am

Van die wubbertjes ben ik er ook al een paar kwijt geraakt, je moet proberen bij montagen met een schroevendraaier of je vinders aan de binnenkant druk te zetten. Zo voorkom je dat je ze er door drukt en ze verdwijnen in het eeuwige niets van de Blackbird tupperware :+
Proud member of the Adventure Chaptor

Burtonman

Bericht door Burtonman » wo mei 21, 2008 9:20 am

PatrickP schreef: jij hebt die van jou zo gek gekregen dat ze meer dan een half uur met haar arm in de bird zit...... :hail: GOED BEZIG! haha

Uitleg jongen uitleg,,,,aan vrouwen moet je alles goed uitleggen, zo van vb: als het je lukt, zal ik de stofzuiger ook voor je klaar zetten, hoef je dat al niet meer te doen, en als dat niet lukt, gewoon einen "matten-klopper" :-x

Jakelien
Contacteer:

Bericht door Jakelien » wo mei 21, 2008 9:23 am

Burtonman schreef:

Uitleg jongen uitleg,,,,aan vrouwen moet je alles goed uitleggen, zo van vb: als het je lukt, zal ik de stofzuiger ook voor je klaar zetten, hoef je dat al niet meer te doen, en als dat niet lukt, gewoon einen "matten-klopper" :-x
Nee niet weer die mattenklopper. Straks ben ik weer lek.

:oops:
Ik ben de doorluchtige vriendin van Eddy...
En ik heb een zusje...

Burtonman

Bericht door Burtonman » wo mei 21, 2008 9:28 am

Jakelien schreef: Nee niet weer die mattenklopper. Straks ben ik weer lek.

Maak dich van dien pc weg en begin de motor te poetsen , en de bestelbus, en de auto, en de dakgoten, en breng mich men ontbijt, tr*t of ich :gun: |B

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » wo mei 21, 2008 9:32 am

Ben benieuwd welk lid straks geen toegang meer heeft nadat ik ons Jakelien heb voorzien van een IP bannetje :D :D

Ik weet al zeker dat t Eddy neet is :wink:

Frank Switser

Bericht door Frank Switser » wo mei 21, 2008 9:33 am

Patrick, gefeliciteerd ermee.
Het rubber had je niet hoeven aan te passen, alleen de twee losse stekkertjes terugtrekken was voldoende geweest. Ook de plaatsing van de unit is een aparte oplossing. Deze had ik nog niet gezien.....

@ Webbie, kan je de foto's verkleinen? Uploaden duurt nu een eeuwigheid...... Ze zijn van behangformaat......

Jakelien
Contacteer:

Bericht door Jakelien » wo mei 21, 2008 9:34 am

Burtonman schreef:

Maak dich van dien pc weg en begin de motor te poetsen , en de bestelbus, en de auto, en de dakgoten, en breng mich men ontbijt, tr*t of ich :gun: |B
Spijtig genoeg zal dat niet gaan lief.
Ich heb geen lucht genoeg en voel me wat slapjes..

Ik ben de doorluchtige vriendin van Eddy...
En ik heb een zusje...

Burtonman

Bericht door Burtonman » wo mei 21, 2008 9:44 am

Ik heb der compressor al klaar staan,,,op 15 BAR 8) :lol: gegarandeerd rimpelvrij :shock: :lol:

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » wo mei 21, 2008 9:50 am

Foto's verkleint :wink:

PatrickP
Contacteer:

Bericht door PatrickP » wo mei 21, 2008 9:53 am

Burtonman schreef:

jij durft vast alleen als ze niet dichtbij je is..... :wink: anders krijg je vast een pak slaag 8)

Burtonman

Bericht door Burtonman » wo mei 21, 2008 10:00 am

PatrickP schreef:
jij durft vast alleen als ze niet dichtbij je is..... :wink: anders krijg je vast een pak slaag 8)

Dat is zeker, maar jij kent ze niet hé, ze is ongeveer 1.97m groot, fors tot ZEER fors gebouwd, en werkt al van 1996 in de bouw als stukadoor, moet ik nog verder in details gaan :shock: :?

PatrickP
Contacteer:

Bericht door PatrickP » wo mei 21, 2008 10:09 am

Burtonman schreef:
PatrickP schreef:

Dat is zeker, maar jij kent ze niet hé, ze is ongeveer 1.97m groot, fors tot ZEER fors gebouwd, en werkt al van 1996 in de bouw als stukadoor, moet ik nog verder in details gaan :shock: :?
zeg maar niks meer....anders krijg ik ook nog een keer slaag op een treffen.... :P

Burtonman

Bericht door Burtonman » wo mei 21, 2008 10:13 am

Nee ze komt niet zoveel mee, als die achterop zit heb ik bijna geen plaats meer, en de wegligging bij mijn voorwiel, is dan ook veel minder, die tr*t moet eerst eens een kilo of 55 kwijt, maar wel een beetje :x anders is het weer kermis :wink: :roll:

The Doctor
Contacteer:

Bericht door The Doctor » wo mei 21, 2008 6:02 pm

:-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_ :-_

PatrickP
Contacteer:

Bericht door PatrickP » wo mei 21, 2008 7:14 pm

maaruh ondertussen niemand een rubbertje over? en ik bedoel niet zo'n rubber wat achterop Burtonman zijn bird zit maar in het ruitje? :wink:

@reefer: THX

starlingmountain
Contacteer:

Bericht door starlingmountain » wo mei 21, 2008 8:12 pm

Vorig jaar een andere ruit erop gezet en dus ook 2 rubbertjes hiervan zoek, :cry: dit heb ik voor nood opgelost door een plug te nemen die je normaal voor schroeven in de muur gebruikt :idea:
Op de juiste lengte afzagen zodat de ruit nog net/niet klemt.
Rij regelmatig Duitsland in en neem dan eerst een stuk autobaan en rij dan hard 260 km/uur (snelheid zumo) 8)
Geen enkel probleem dus, was deze rubbertjes al vergeten om ze te vervangen. :oops:

Ankertje
Contacteer:

Bericht door Ankertje » wo mei 21, 2008 8:29 pm

De Honda dealer heeft die rubbertjes gewoon op voorraad.

:idea:
De onzin en de noodzaak, ze naderen de grens.....

Kayak.

jorrin76

Bericht door jorrin76 » vr mei 23, 2008 11:54 pm

Ik heb de ballast tussen de luchtinlaten zitten (onder de koplamp), past precies en een schroefje vanaf de onderkant en een stukje dubbelzijdig tape zorgen ervoor dat het strak ligt. :wink:

Plaats reactie