Aanschaf BB...?

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor, oefen het plaatsen van berichten en lees belangrijke informatie over het forum.
RiRoJ
Contacteer:

Bericht door RiRoJ » do jul 27, 2006 8:31 am

@ Rolf:

Kijk hier even naar:

Goedhart Motoren Bodegraven:
Merk: HONDA
Type: CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
Bouwjaar: 2000
Teller: 37000 Km
Kleur: ZWART
Prijs: € 7.290,00
Garantie: Ja

12 maanden garantie

Heb geen slechte ervaring met Goedhart. Is een dealer dus altijd 'te' duur maar beetje onderhandelen is ook leuk.

Motorgegevens
Merk HONDA
Type CBR 1100 XX
Model 2001
Kleur ROOD
Bouwjaar 2001
Teller 32900 km
Prijs € 8990,-

MotoPort Stadskanaal

Oosterkade 29
9503 HP STADSKANAAL
Tel 0599-612233
Fax 0599-620448

Daar werkt een clublid van ons (Dirko). Is altijd bereid om (objectief) advies te geven. Heb zelf de machine zien staan afgelopen weekend, ziet er goed uit.

Ook duur / ook onderhandelen / ook garantie

ALs je dit leest op een Blackbird weet je dat je in de maling wordt genomen:
Afbeelding

Tekst behorend bij deze BB

Afbeelding

Een BlackBird is ooit als High - End motor in de markt gezet door Honda en heeft zich daarin ook bewezen. Het voordeel van een BB is dat je inderdaad een top-machine hebt waarop je kan vertrouwen. Het nadeel van dergelijke kwalificaties is dat de prijs op de occasion markt relatief hoog zal liggen. Als je een BB kan kopen voor minder dan gemiddeld zou ik aarzelen.

Zoals de Rolls Royce verkoper ooit beweerde:
"Ik verkoop deze auto's niet aan potentiële kopers die vragen hoe duur ze zijn. Dat vraag je niet als je ze kan betalen.". Alle waar naar zijn geld.

RiRoJ

Frank Switser

Bericht door Frank Switser » do jul 27, 2006 9:44 am

Rolf schreef:helaas ik wist dat er van de week nog andere kijker kwam en de motor is daaraan verkocht

we zoeken verder
Rolf,

een van de clubleden heeft gisteren aan mij gemaild dat hij wil verkopen.
Hier volgt de mail.
De gegevens van de afzender kan je aan mij vragen....

Hallo Frank,

Heb slecht nieuws... ik ga de BB verkopen. Na lange twijfel en met pijn in mijn hart dat wel.

EDIT: reden voor verkoop weggehaald, dit is prive....

Ik denk laat ik Frank eens mailen. Je koop advies was goed, nu eens kijken naar je verkoop advies haha grapje....

Ik heb toen die blauwe BB in Duitsland gekocht weet je nog? Jij wilde mij toen nog meenemen omdat je ergens in de buurt moest zijn...
Hij heeft nu bijna 14.000 km gelopen en is zgan. Geen krasje te bespeuren...
Bouwjaar 2000.
Heb alleen witte knippers erin gezet en de cct vervangen.
Ik heb eens rondgekeken en wil hem verkopen voor €7500,-. Lijkt mij een redelijke prijs toch?

Wanneer dit mogelijk is zet ik hem eerst op het forum... heb het liefst dat de BOC sticker erop blijft zitten...
Ik zal in ieder geval blijven meekijken want de verslaving duurt voort...

gr. XXXX

T-Real
Contacteer:

Bericht door T-Real » do jul 27, 2006 10:02 am

Frank Switser schreef:
Rolf schreef:helaas ik wist dat er van de week nog andere kijker kwam en de motor is daaraan verkocht

we zoeken verder
Rolf,

een van de clubleden heeft gisteren aan mij gemaild dat hij wil verkopen.
Hier volgt de mail.
De gegevens van de afzender kan je aan mij vragen....

Hallo Frank,

Heb slecht nieuws... ik ga de BB verkopen. Na lange twijfel en met pijn in mijn hart dat wel.

EDIT: reden voor verkoop weggehaald, dit is prive....

Ik denk laat ik Frank eens mailen. Je koop advies was goed, nu eens kijken naar je verkoop advies haha grapje....

Ik heb toen die blauwe BB in Duitsland gekocht weet je nog? Jij wilde mij toen nog meenemen omdat je ergens in de buurt moest zijn...
Hij heeft nu bijna 14.000 km gelopen en is zgan. Geen krasje te bespeuren...
Bouwjaar 2000.
Heb alleen witte knippers erin gezet en de cct vervangen.
Ik heb eens rondgekeken en wil hem verkopen voor €7500,-. Lijkt mij een redelijke prijs toch?

Wanneer dit mogelijk is zet ik hem eerst op het forum... heb het liefst dat de BOC sticker erop blijft zitten...
Ik zal in ieder geval blijven meekijken want de verslaving duurt voort...

gr. XXXX

Heeft weinig Km gelopen, als de motor in prima staat is,lijkt mij dit een scherpe vraag prijs.

Jammer alleen dat hij blauw is, maar dat is een persoonlijke voorkeur.
(maak er dan Bluebird van)

Frenk...XX

Bericht door Frenk...XX » do jul 27, 2006 12:40 pm

Heej Rolf en andere genodigden..

Zoals jullie reeds hebben kunnen lezen ga ik mijn BB dus verkopen... au...

Ik ga morgen op vakantie en heb nu weinig tijd om een advertentie te maken. Dit komt wel als ik terug ben. Voor wie toch graag even een foto wil zien plaats ik er 2. Hierop zie je nog de hoge kuipruit gemonteerd. Het originele ruitje heb ik er ook bij.

Het bouwjaar is dus 2000, 14.000km gereden, izgst. Rijdt heerlijk... maar dat wisten de meesten hier al... :wink:
Prijs: € 7500,-

Heb hem 2 jaar geleden in Duitsland van eerste eigenaar gekocht met 9000km op de teller. Km zijn absoluut eerlijk. Heb gewoon erg weinig gereden. Gezien de zwangerschap ging mijn vrouw niet meer mee en zelf komt er ook nog maar weinig van helaas.

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik twee ovale BOS-dempers in de uitverkoop zoals te zien in een andere topic van aquaboy. Ook deze zal ik later aanbieden. Wanneer een evt. koper van de BB hier interesse in heeft krijgt deze als eerste de optie.

Wanneer iemand wil reageren is dit geen probleem, echter antwoord zal, na vandaag, nog twee weken duren. Stuur maar een private mail dan krijg je altijd antwoord.

Nu ga ik eerst ff lekker van mijn rust genieten... en ga ik mij emotioneel los maken van de BB.... :(

gr. Frank

Rolf
Contacteer:

Bericht door Rolf » do jul 27, 2006 1:51 pm

dank voor de tip(s) allen, helaas zoek ik op moment iets voor rond de 5000. Als ik serieus meer geld zou willen besteden, zou het ook iets vanaf 2001 worden (toch mooi, dat cockpitje)

de fiets van motoport Rotterdam is trouwens een '97. winkel heeft alleen geen beste naam hier in rotjeknor

Plaats reactie