Aan het eind van de dag is de bochtentraining en daarna nog lekker even rijden. Wisselen achter de instructeur en toen het mijn beurt was om achter te rijden, hij reed op een 2007 gsx600 en geeft ook de VRO-3 (circuittraining), gingen we even wat losser. De eerste keer nog wat matigjes maar de tweede keer gingen de slijtstiften wat vaker aan de grond en hebben we even lekker geboendert
Pas later realiseerde ik me dat er veel meer aan de grond was gekomen
Maar hoe voorkom ik dit nou? Voor de grapjassen die voorstellen om dan maar minder hard door een bocht te gaan.....
En nu moet het worden gerepareerd. Suggesties voor het kuipwerk en een goed adres die dit onzichtbaar kan herstellen? En moet ik nog iets aan de uitlaat doen? Gaat dit korroderen? Moet ik er iets bij op laten lassen? En wie kan dat netjes? En nogmaals de vraag; hoe krijg ik meer grondspeling?
Op de weg heb ik dit volgens mij niet omdat ik dan nooit zo (lees: knetterhard door bochten met ander verkeer in de buurt) rijd. Klinkt oubollig maar op de openbare weg gaat me dat net te ver. Maar ik weet niet of dat nu nog opgaat aangezien dit zo gemakkelijk ging......
greetz Rhino

Wat doet die grijze vlek daar??

In lijn; de kuip, slijtstift en de uitlaat....

Ik heb het zelf gedaan en kon dus niemand een trap geven

Ben ik even blij dat we niet nog een paar rondjes extra hebben gereden...

Dat ding is nog lang niet versleten. Dus hoe kan die andere zooi dan aan de grond raken?

Dit soort dingen doet mij pijn. Moet er ook weer kuipmateriaal worden opgebouwd?