Hoe vond je het K&K Treffen 22 / 23-09-'07 met 100 BB’s?

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Greyhound
Contacteer:

Bericht door Greyhound » zo sep 23, 2007 6:15 pm

Beste mensen, ook ik ben weer heelhuids thuis.
Na een FANTASTISCHE dag met zoveel fanaten kan ik niet anders dan met een tevreden en voldaan gevoel terug kijken op een waar spektakel.
De organisatie was onbeschrijflijk TOP!
Allen die hieraan hebben meegewerkt, wil ik bedanken! :} :}
Ook de Rit was een waar genot. :+:
tot slot nog dit: Piet, eind goed, al goed!!! :hug:
Ik vond het supper vervelend wat er gebeurd was, maar de dagopbrengst is toch nog gevonden!!!!!
Live life to the max!

black piet

Bericht door black piet » zo sep 23, 2007 6:21 pm

Hallo allemaal,

Zoals bijna iedereen wel weet dreigde vandaag ons geweldige weekend een hele nare afloop te krijgen, ik was mijn portemonnee kwijt, met de nadruk op WAS!!!
Wat misschien nog niet iedereen heeft meegekregen, maar hij is terug, de eerlijke vinder heeft hem teruggegeven, dat was nl. onze eigen Black Piet, hij kent zijn vrouw, ik had hem nl. TE GOED opgeborgen :shock: , hoezo blond!!!

Ik wil jullie laten weten dat ik het heel vervelend vind dat dit gebeurd is, het legt toch even een waas over het gebeuren.
Iedereen bedankt voor het meeleven :D

Nu maak ik gelijk van de gelegenheid gebruik om jullie allemaal te bedanken voor jullie komst, het was een ontzettend gezellig weekend met een verrassend :o resultaat wat betreft de hoeveelheid Blackbirds.

Groetjes Susan :w:

Ps. Jacky, Nogmaals dank voor de leuke pet van Rens *-*
Here I am Will you send me an angel

xxaid
Contacteer:

Bericht door xxaid » zo sep 23, 2007 6:21 pm

Het zat vandaag allemaal mee. Ik vond het een schitterend gezicht al die BB's. Organisatie was ook perfect net als de locatie. Heren en dames, bedankt.
Ik heb ook nog een paar foto's, dus bij deze.
Klikken

Verder ben ik het wel met Martin eens dat de heenreis wat aan de rappe kant was. Bij de snelheidscontrole moest ik vol in de remmen vanwege mijn voorganger en tijdens het remmen schoten er rechts en links nog een BB voorbij, die ook vol aan het remmen waren!
Never let a motorcycle take you somewhere your brain didn't get to three seconds earlier

Afbeelding

mega space
Contacteer:

Bericht door mega space » zo sep 23, 2007 6:42 pm

Heren organisatoren een DIKKE TIEN het was helemaal te gek om al die , BB zo te zien blinken .
Ook de lokatie was super en zeker voor herhaling vatbaar.
Ondanks de kou van vanmorgen was de terug reis heerlijk.
Bedankt en tot de volgende k&k.
live youre dreams don't dream youre life

MarcB
BOC Bestuur
BOC Bestuur
Contacteer:

Bericht door MarcB » zo sep 23, 2007 6:53 pm

Het was helemaal geweldig!! En als Penningmeester natuurlijk helemaal gelukkig met 26 nieuwe clubleden die zich vandaag aangemeld hebben. Dit betekent dat de club na vandaag meer dan 200 leden telt :y

Bij deze wil ik gelijk Syllie Thing, RiRoy en Marjella bedanken voor de hulp bij het maken van de BOC Flyers :D

Boekie
Contacteer:

Bericht door Boekie » zo sep 23, 2007 7:23 pm

Vandaag was helemaal af. Het mooie weer. De organisatie en de locatie, Piet van harte bedankt voor het gebruiken van je camping.

Iedereen bedankt om het weer tot een heel geslaagde dag te maken.

groetjes
Boekie

:matt

:} :} :} :} :} :} -:^

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo sep 23, 2007 7:26 pm

Zoals oos voorzittert altijd zegt: :D

Hele terugweg zitten na te genieten en bij het zien van de foto's spontaan weer een :D + kippevel

Nog ff een speciale noot voor onderstaande teams:

@ filmcrew, godsamme wat een mooi gezicht, overal reden / stonden / hingen ze het leek soms wel of er op die rit 20 filmers en fotograven waren :} ik kan niet wachten op de DVD's

@ Verkeersbegeleiders, geweldige job, een korte uitleg en jullie deden het perfect, mooi om te zien, ik was zo trots als die beroemde aap :wink:

@ Piet, Susan & familie: Absoluut top, zowel de camping als het gevoel van welkom zijn / thuis komen wat ik de afgelopen 2 dagen gehad heb, en gelukkig was de knip nie echt weg :D

De rest van de organisatie weet inmiddels wel hoeveel ik van ze hou :love:

Verder heb ik slechts genoten en mijn fototoestel vergeten te gebruiken :+
Proud member of the Adventure Chaptor

martin
Contacteer:

Bericht door martin » zo sep 23, 2007 7:28 pm

Er zijn van die dagen dat alles mee zit, dit was er één van.
De locatie, de organisatie, de opkomst, de gezelligheid en het weer, wat wil je nog meer. :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:

Ik heb de film gezien :)~ :D :)

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » zo sep 23, 2007 7:36 pm

Vergeet de TROS, vanaf vandaag is de BOC DE GROOTSTE FAMILIE VAN NEDERLAND !!!
Ik ga geen namen noemen, Piet, Susan & Rens. Oeps toch gedaan :wink: Nou ja, in ieder geval voor iedereen een welgemeend dankjewel & tot de volgende meeting ! *-*
Heb me kostelijk vermaakt, kan ook niet anders met zo'n bende feestvierders en superbier :friends: De Deense Spiritus ging er goed in bij velen, zelfs iemand die nooit alcohol drinkt heeft nog wat achterover geslagen 8) (was tegen de keelpijn he D.)
Geweldige locatie, schitterend weer, en een mega opkomst !!!
Need I say more :?:

Groeten, Hertog Jan :xx

Scuba
Contacteer:

Bericht door Scuba » zo sep 23, 2007 7:40 pm

SUPER
Met een :D :D :D van oor tot oor ben ik vanmiddag naar huis gereden. Wat een club, wat een Birds , wat een organisatie, wat een gezelligheid, wat een kippenvel op mn armen toen we met al die Birds door die dorpjes reden.
Petje af mensen en trots dat ik lid mag zijn van deze fantastische BOC

rich
Contacteer:

Bericht door rich » zo sep 23, 2007 7:48 pm

Ik heb een geweldige dag gehad 8) :lol:
Organisatie en Piet en Susan bedankt geweldige lokatie wat mij betreft voor herhaling vatbaar :!:
Kan haast niet wachten op de DVD om nog eens lekker na te genieten.

neBBreg
Contacteer:

Bericht door neBBreg » zo sep 23, 2007 7:50 pm

Iedereen bedankt voor deze toffe dag.
vond het heel gezellig en we hadden de weergoden mee.
Was echt een dag om nooit te vergeten

greetz Gerben

Dirko
Contacteer:

Bericht door Dirko » zo sep 23, 2007 8:00 pm

Wij zijn ook weder terug, en hebben ons kostleijk vermeackt Piet , Susan & Rens bedankt voor dit Geweldig weekend, en een ieder die er geweest is ook :!: :!: :!:

heb errug getwijfeld of ik moest gaan Kramperen, maar heb nu echt :!: :!: geen spijt dat ik dit gedaan heb, had wel mooi een klassiek tentje Sorry voor degene die ik wakker gehouden heb met me piepende Boxspring luchtbed, lastig by the way als je mot pissen en je zit shokking klem in je slaapzak gelukkig is er dan een rits die je stuk trekken kan.

Lekker gedronken ook vooral het natterman drankje was errug lekker, de spiritus van den Burtonman was me iets te sterk, maar was een gezellig nachie hoor lekker weinig slaap ook :? :? .

De zondag lekker vroeg op 7,15 eerst ff motor poetsen uiteraard 8) daarna weer veel op de foto zetten etc van hot naar haar en weer terug, er waren vandaag ook een hoop kippenvel momentjes vooral toen de eerste het veld op kwamen rijden :!: :!: en wat veel ook 161 geweldig zo´n veld vol Birds dit had ik in me stoutste dromen niet kunnen bedenken, en alle kleuren waren er en ik moet zeggen die zilveren en Blauwen zijn erg fotosjeniek in de zon, toen een stukkie rijden en weer mochten Raptor Aiméé en ik weer alles op de foto doen (hoop dat dit gelukt is) wij konden dus ook soms een stukkie harder rijden als de rest en oook mochten we lekker inhalen 8) 8) vooral op het viaduckt staan was een super gezicht en Geluid. en nu houd ik op .

Dus niet :lol: Ik wou ook nog ff de kok kokin en bediening hulpen etc ff bedanken voor dit geweldig weekend .

Geweldig ja dat was het , toch wel aardig om in één woord geweldig zoveel woorden te gebruiken.

Tot de volgende keer iederéén.
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch

Het kan altijd harder!!

YeXX

Bericht door YeXX » zo sep 23, 2007 8:08 pm

Ik kan natuurlijk niets nieuws schrijven alleen maar beamen wat er al is gezegd en geschreven SUPER!! dag kan natuurlijk niet zeggen voor herhaling vatbaar maar 1 keer in 't jaar zo'n dag en met zulk weer is toch wel het minste :D :D :D :D

mrcbr XX

Bericht door mrcbr XX » zo sep 23, 2007 8:16 pm

Hier de rest van de plaatjes.

Klik hier voor meer foto's

Dank voor de uitleg :wink:
Laatst gewijzigd door mrcbr XX op ma sep 24, 2007 7:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
** Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder **

FilipXX
Contacteer:

Bericht door FilipXX » zo sep 23, 2007 8:22 pm

Ik heb veel gemist :cry:

ReeF
Contacteer:

Bericht door ReeF » zo sep 23, 2007 8:24 pm

mrcbr XX schreef: PS. hoe kan ik van het bovenstaande gewoon zo'n mooi blauw linkje maken, met een eigen tekst??
[*url=www.blabla.bla]JE TEXT[*url]

Zonder de * etjes ;)
Proud member of the Adventure Chaptor

Kurt
Contacteer:

Bericht door Kurt » zo sep 23, 2007 8:45 pm

een dikke proficiat aan iedereen die heeft meegewerkt aan het welslagen van deze onvergetelijke dag. Wij hebben er van genoten en hopen jullie binnenkort terug te zien bij een volgende gelegenheid.

groeten,

Kurt en Chantal

MauriceA

Bericht door MauriceA » zo sep 23, 2007 9:07 pm

:w:
GEWELDIG

Wat een mooie dag.
Terwijl ik stond te tanken bij de BOP bij Arnhem telde ik al veel meer motoren dan dat in het lijstje stonden. Even vlug links en rechts een praatje, een paar bekende en veel nieuwe gezichten. Helaas heb je niet genoeg tijd voor iedereen. Samen met MarcB een korte toespraak en daarna op weg, het wegrijden leek wat chaotisch maar eigenlijk ging het fantastisch goed.
In één heel mooie sierlijke sliert reden we de flitscontrole gedisciplineerd voorbij en reden regelrecht de caming op.

Afbeelding
BOP de Slenk om 8:30

Het treffen was geweldig, de sfeer was goed, de verhalen groot en de gezelligheid onmetelijk.
De toertocht was echt fantastisch!!!!

Hulde aan de organisatie.
Echt goed werk!!
100 punten!!

(ps. Ik bedoel 161)
Laatst gewijzigd door MauriceA op zo sep 23, 2007 9:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Marco
Contacteer:

Bericht door Marco » zo sep 23, 2007 9:07 pm

Wij hebben genoten!!!! Wat een super dag! Complimenten voor een ieder die heeft bijgedragen aan deze gave dag!
En ook een groot compliment voor alle rijders want het is geen makkie om zo keurig in zo'n lange stoet te rijden en dan zonder problemen!!!
En Piet, Susan en Rens bedankt voor jullie gastvrijheid en de goede zorgen.
Tot een volgende keer allemaal!
Groeten Nadja en Marco
slow is wise but fast is nice

RAGS
Contacteer:

Bericht door RAGS » zo sep 23, 2007 9:13 pm

Het hele weekend was een groot feest en zeer geslaagd.

Vond het fantastisch om een paar keer langs de hele stoet te mogen rijden.

@ de organisatoren, bedankt voor dit geweldige treffen.

@ Piet en familie, jullie hebben een prachtige camping komen zeker nog een keer langs.

@ Yo, mooie MOK en euro komt eraan

161 birds geweldig, maar ik had er vijftig afgekeurd. :wink:

-:^ :silver :bleu :silv2t :matt :blue2t :tiet :black :red :tiet2t -:^

Dopey
Contacteer:

Bericht door Dopey » zo sep 23, 2007 9:27 pm

ook ik wil iedereen bedanken voor de gezellige dag *-* *-* *-*

grote klasse wat jullie als organisatie hebben gerealiseerd :} :} :} :}

dit smaakt naar meer :p
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

Man in Black-Bird
Contacteer:

klasse

Bericht door Man in Black-Bird » zo sep 23, 2007 9:42 pm

In 1 woord het was grote KLASSE!!!!!!!!!

spec thanks voor de gastvrijheid van Piet en Susan op hun mooie camping !!

vr gr MiBB
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op ma sep 24, 2007 11:54 am, 2 keer totaal gewijzigd.

Frank Switser

Bericht door Frank Switser » zo sep 23, 2007 9:47 pm

Het was wel aardig geloof ik....... :lol:

Topdag gehad, ik heb me zeer vermaakt. Ik heb allen wat last van suizende oren..... :lol: Mijn cameraman klaagde er ook al over....
Jammer dat ik me eigenlijk vrijwel de hele dag heb moeten haasten, maar dat komt dordat ik natuurlijk mijn winkeltje moest opbouwen (en weer afbreken). Maar het was de moeite waard (en dn heb ik het niet over geld).
Jammer dat ik niet iedereen (genoeg) heb kunnen spreken.

Mijn excuses aan 1 van mijn klanten (ik weet helaas geen naam): uw aankopen lagen nog in mijn auto, en we moesten weg (i.v.m. tijdsdruk). Neem even contact op voor het adres, en ik stuur het gratis op.....

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » zo sep 23, 2007 10:01 pm

Frank Switser schreef:Mijn excuses aan 1 van mijn klanten (ik weet helaas geen naam): uw aankopen lagen nog in mijn auto, en we moesten weg (i.v.m. tijdsdruk). Neem even contact op voor het adres, en ik stuur het gratis op.....
Ja ik ! :twisted:

Groeten, Hertog Jan :xx

Plaats reactie