Wij zijn ook weder terug, en hebben ons kostleijk vermeackt Piet , Susan & Rens bedankt voor dit Geweldig weekend, en een ieder die er geweest is ook
heb errug getwijfeld of ik moest gaan Kramperen, maar heb nu echt

geen spijt dat ik dit gedaan heb, had wel mooi een klassiek tentje Sorry voor degene die ik wakker gehouden heb met me piepende Boxspring luchtbed, lastig by the way als je mot pissen en je zit shokking klem in je slaapzak gelukkig is er dan een rits die je stuk trekken kan.
Lekker gedronken ook vooral het natterman drankje was errug lekker, de spiritus van den Burtonman was me iets te sterk, maar was een gezellig nachie hoor lekker weinig slaap ook

.
De zondag lekker vroeg op 7,15 eerst ff motor poetsen uiteraard

daarna weer veel op de foto zetten etc van hot naar haar en weer terug, er waren vandaag ook een hoop kippenvel momentjes vooral toen de eerste het veld op kwamen rijden

en wat veel ook 161 geweldig zo´n veld vol Birds dit had ik in me stoutste dromen niet kunnen bedenken, en alle kleuren waren er en ik moet zeggen die zilveren en Blauwen zijn erg fotosjeniek in de zon, toen een stukkie rijden en weer mochten Raptor Aiméé en ik weer alles op de foto doen (hoop dat dit gelukt is) wij konden dus ook soms een stukkie harder rijden als de rest en oook mochten we lekker inhalen

vooral op het viaduckt staan was een super gezicht en Geluid. en nu houd ik op .
Dus niet

Ik wou ook nog ff de kok kokin en bediening hulpen etc ff bedanken voor dit geweldig weekend .
Geweldig ja dat was het , toch wel aardig om in één woord geweldig zoveel woorden te gebruiken.
Tot de volgende keer iederéén.
Een Wheely overkomt je!!!!!............ Toch
Het kan altijd harder!!