Hoe vond je het 2e waalkade treffen foto's/video's/verhalen

Hier worden de aan- en afmeld topics geopend, en de vragen over de Tour en meeting agenda beantwoord.
Motorpsycho
Contacteer:

Bericht door Motorpsycho » zo jul 02, 2006 11:07 pm

RK schreef:
IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN EXAMEN ALS VOORRIJDER :!:
:wink: 8)
Gefeliciteerd RK :hug: :love:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :+:
Blackbird onderdelen KLIK hier :!:

Peter XX
Contacteer:

Bericht door Peter XX » ma jul 03, 2006 2:02 am

Ja zoals iedereen al zei,het was weer een topdag,ondanks de hitte heerlijk gereden vooral in de ochtend dat we via de dijkjes naar de waalkade zouden gaan,Wim bedankt, de dijk die de A15 heet kende ik nog niet :lol: :lol: maar zal hem onthouden.
Maar als voorrijder ben je een topper heerlijk gereden maar wel ophouden met verzamelen van al die vingers :j ik heb er meerdere gezien en we deden toch niets fout.Oke er zat behoorlijk de gang in :]

Mark ik hoop dat je snel weer opknapt maar top dat wel bent gekomen.

RK en XXander mooie rit uitgezet ik heb er echt van genoten.en Rk gefeliciteerd met je examen als voorrijder. :D

Gregor niet meer zo hard lachen als ik bijna omdonder :lol: :lol:

Wim prachtig gedaan het maken van het pasje. :+: :+: het is echt een topclub.

Tot de volgende keer. :wink:

RRon
Contacteer:

Bericht door RRon » ma jul 03, 2006 7:52 am

Rk en XXander bedankt voor deze geweldige dag!! Dit was onze eerste rit met de BOC en die is erg goed bevallen! Mooie route en een lekker tempo wat door RK werd verzorgd. Misschien dat het voor Heidi in de bochtjes af en toe iets te snel ging maar dat is een gebrek aan ervaring, maar daar wordt hard aan gewerkt :wink: .

Ik was zo onder de indruk van het sfeertje dat de voorzitter, ja die hele nieuwe, mij eraan moest helpen herinneren dat er foto's gemaakt moesten worden.
Het verloren vocht moest regelmatig aangevuld worden, zo ook hier.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En terwijl wij vocht innamen mochten de motoren even van het mooie uitzicht genieten!!

Afbeelding
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Syllie Thing
Contacteer:

Bericht door Syllie Thing » ma jul 03, 2006 8:15 am

Ook hierbij mijn bevindingen van het Waalkade-treffen.
Wat een heerlijke dag, lekker koel, veel te weinig gereden, geen koekblik of fietser gezien, GEWELDIG.
Nee het was top. Bij het aantrekken van het motorpak al zweten en dat de rest van de dag gewoon volhouden. Na het oppikken van de Boppers, bij Gouda en Nieuwegein doorgetuft naar Nijmegen. Lekker bakkie gedronken en toen kwam het, de verrassing.
Toppie Wim, de pas is prachtig.
Toen een voorwoord van ons FilaMentje, waarna de groepen zich konden inschrijven.
Om 11.00 uur startte de groep van Caradoc en wij een kwartier erna in de groep van Reefer.
Heerlijk om achteraan te rijden bij jou Reef, ging perfect, goede ontvangst PMR, maar niet meer huilen hoor als je alleen komt te staan voorbij een rood stoplicht.
Marty, bedankt dat je de Garmin aan het praten hebt gekregen, wat kan dat wijf lullen zeg. Zelfs bij de pont zegt ze dat je er ook weer af moet (viel bijna van de motor van het lachen).
Op de pont moesten ze mij hebben. Wij zijn nl. de rij auto’s voorbij gereden die daar al stonden te wachten en dat mocht niet want dan kregen ze problemen. Daar spraken ze mij op aan (vanwege het gele hesje) EN IK RIJD NIET EENS MOTOR.
RK-tje en Xxander, mooie rit uitgezet, vond het niet eens eng in de bochten.
Wim en Gerda, thanks voor het lenen van jullie Corbin-zadel. Na de laatste stop het zadel verwisseld en kan niet anders zeggen: HEERLIJK. Bochten, bobbels en billen veel vaster op de motor.
Onderweg vaak wat gezwets van de groep van RK door de PMR gehoord. Wat bleek…… zij konden hun motoren niet in bedwang houden. Na ongeveer 50 km reden we weer langs de Waalkade en onze groep is het gelukt om de motoren toch door te sturen en niet daar op het terras te belanden. De groep van RK is dat niet gelukt, zij zaten er wel.
Bij terugkomst op de Waalkade was de groep van Evelakes er ook al. Hoe kan dat, zij vertrokken als laatste. Hebben zij gummend de groep van Caradoc ingehaald?
Maar goed, genoeg gezwetst, nu wat foto’s

RK zij nieuwe shirt……….. wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook wil ik ook
Afbeelding

Do you know hoe onwijs f*cking gaaf
Afbeelding

Aankomst van de MP groep.
Afbeelding

Caradoc is zijn verrassing aan het uitdelen
Afbeelding

En hier is de verrassing Onze Eigen Eerste Echte Ledenpas
Afbeelding

Groep Caradoc en Reefer heerlijk op een winderig terrasje, Konden we even een beetje droog waaien.
Afbeelding

Het was de laatste stop op dat terras en met een Corbin-zadel weer op weg voor nog ±40 km.
Afbeelding

Mooi hè?
Afbeelding

Onderweg………………………
Afbeelding

Wij hadden een Hayabusa in de groep, was een leuk gezicht om die kont heen en weer te zien schuiven voor de bochten.
Afbeelding

Weer in het centrum van Nijmegen……..drinken, drinken, drinken, drinken.
Afbeelding

MP gaat zijn vriendin uitzwaaien…………….RK gaat ze afluisteren.
Afbeelding

Zie je wel, hij doet net of hij met de motor bezig is.
Afbeelding

MP zei tegen ons dat hij nooit zonder beschermende kleding op de motor zou stappen.
Na deze foto zat hij zonder beschermende kleding op deze motor. Helaas had ik net het fototoestel weer ingepakt. SHIT,SHIT,SHIT
Afbeelding

Nogmaals topdag gehad.

Robs1100

Bericht door Robs1100 » ma jul 03, 2006 9:40 am

Dag luitjes,

Ook ik heb me gisteren uitstekend vermaakt, complimenten voor RK en XXander, vond alleen die wegomlegging niet echt in het parcour passen (geintje)!!.

Rit was heerlijk. heb wel gelachen om de man van het pontje, had echt geen haast, wij moesten nog afrekenen terwijl de boot alweer "volliep " met gasten die de andere kant op wilden!

Heidi; gaat prima, ga zo door!

RK; zag op internet nog een fantastisch zwaailicht, niet duur, heel mooi, zou prima passen bij je nieuwe "Toeter", zal ik het adres effe doorgeven?

Mocht ik jullie binnenkort niet meer zien of spreken, wens ik jullie een goede vakantie toe en zeg ik tot Augustus ( Ardennen?)

grz. Rob
Laatst gewijzigd door Robs1100 op ma jul 03, 2006 2:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Freedom

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 03, 2006 10:09 am

:police: ZWAAILICHT!!!!!??? :w: :police: 8) :+: :lol: :lol: :lol:

Wil je het adres ff doormailen !? Thanx RK

boebla100
Contacteer:

Bericht door boebla100 » ma jul 03, 2006 12:07 pm

hoi eerst ff complimenten voor RK en XXander voor de leuke tocht door en langs nijmegen. dit was mijn eerste boc tour en zeker niet de laatste.
de sfeer zat er goed in al was het voor mij wel ff wennen om op die smalle dijken in het ritme van de groep te komen de vaart zat er goed in :P :P :P bbers bedankt en tot de volgende.

Robs1100

Bericht door Robs1100 » ma jul 03, 2006 2:44 pm

RK schreef::police: ZWAAILICHT!!!!!??? :w: :police: 8) :+: :lol: :lol: :lol:

Wil je het adres ff doormailen !? Thanx RK
Wat dacht je van deze;--------------------------------------------------------------------------------
ZWAAILICHT - ROOD - (MET ADAPTER 12VAC) Euro 15,13excl Euro 18,00 incl

1 omwenteling/sec.
geleverd met adapter 12Vac
met bevestigingsklemmen voor op de helm

Specificaties

kleur: rood !!!
voeding: adapter 12Vca / 1A
afmetingen: 190 x 140 x 140mm
gewicht: 1100g
reservelamp: 1 x LAMPRL (12W / 12V)

VDL15RLRA

te verkrijgen bij www.zwaailicht.nl

grz. Rob :lol: :lol:
Freedom

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 03, 2006 3:22 pm

:u *-0 :n :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Frank Switser

Bericht door Frank Switser » ma jul 03, 2006 3:35 pm

Ik ben blij dat ik niet gegaan ben!
Het lijkt mij reuze ongezellig te zijn geweest....

boebla100
Contacteer:

Bericht door boebla100 » ma jul 03, 2006 3:38 pm

??? :?

graag wat meer uitleg?

The Doctor
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma jul 03, 2006 3:39 pm

boebla100 schreef:??? :?

graag wat meer uitleg?
Amsterdamse humor, je moet hem een beetje kennen. :wink:

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 03, 2006 3:45 pm

philipXX schreef:
boebla100 schreef:??? :?

graag wat meer uitleg?
Amsterdamse humor, je moet hem een beetje kennen. :wink:
:-_ :-_

Man in Black-Bird
Contacteer:

Ja erg leuke dag

Bericht door Man in Black-Bird » ma jul 03, 2006 3:45 pm

O moeder wat was het HEET maar ook gezellie en een mooie rit( bedankt xxander en rk ) en

RK ook bedankt voor de :burp: had alleen nooit de weg naar Ede gevonden :wink:

maar ja heb dan ook geen carmin en kom niet zo vaak buiten de gemeente grenzen !!!

Wim bedankt mooie clubkaart moet een hoop werk geweest zijn :+:
vr gr MiBB
Laatst gewijzigd door Man in Black-Bird op ma jul 03, 2006 3:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

boebla100
Contacteer:

Bericht door boebla100 » ma jul 03, 2006 3:47 pm

het is maar wat je humor noemt natuurlijk :lol: ik kon het er niet aan opmaken.

Boldy
Contacteer:

Bericht door Boldy » ma jul 03, 2006 5:54 pm

Voor de eerste keer mee geweest vond het harstikke tof,leuk gezelschap had eigenlijk niet anders verwacht hoor van BB rijders.
het was een beetje aan de warme kant Ben drie liter vocht verloren maar geen nood heb s'avonds in de tuin voldoende bijgetankt er lagen nog een paar van die vieze groene flesjes. Mijn zoon vond het ook wel aardig MAAR ja die rijd natuurlijk weer hayabusa erg jammer maar niet om te lullen. Nou tot ziens op de volgende meeting.

Boldy uit de mooiste stad van Nederland

PikiPikiKubwa
Contacteer:

Bericht door PikiPikiKubwa » ma jul 03, 2006 7:18 pm

RK schreef:
Als voorrijder want ..... IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN EXAMEN ALS VOORRIJDER :!: :wink: 8)
:lol:
Afbeelding

Als eerste die dag kon RK feliciteren met de bekroning van de dag toen we weer terug waren op de waalkade, de man was geslaagd na langdurig beraad met andere BOC members hebben we toch besloten het diploma uit te reiken.

Lof voor RK en XXander want ik denk dat iedereen het hierover eens is het was een mooie rit in het Nijmegense en gelukkig waren er hier en daar nog wat terrasjes waar we even konden uitblazen en het vochtgehalte weer even tijdelijk op peil konden brengen.

Caradoc complimenten voor de mooie pas en alle BOC members hebben nu een ware legitimatie erbij gekregen moet morgen naar de KLPD ga het gelijk even checken als ik me moet legitimeren, dit moeten die gasten toch vreten als een geldig indentiteitsbewijs als ik hun stulpje betreed.

Het was mijn eerste toerrit en dan ook nog die grote man mogen achter volgen (sorry RiRoy) ik bedoel tijdens de toerrit RK op de heen- en terugweg mocht jij het weer zijn en MXXL ik zal het niet verklappen we zijn wel thuisgekomen :wink: .

:P :P :P Ik zeg toppie alles en heb genoten even het gas er op was nog net op tijd om F1 te kijken maar gelukkig in slaap gevallen die rooie moesten weer winnen, ik weet het niet hoor tijdens de rit geen last van gehad ! :P :P :P :P

Dopey
Contacteer:

Bericht door Dopey » ma jul 03, 2006 7:18 pm

Het was een leuke dag.

Evelakes en Snowy bedankt voor de leuke rit. Veel van de omgeving Nijmegen gezien. :shock: :lol:
Ik ga hier zeker vaker rijden. :]

RK gefeliciteerd met het behalen van je Diploma. En dan te bedenken dat je eerst niet wilde komen. Trouwens ook een heel mooi shirt. :D :D :D

Caradoc bedankt voor het mooie clubpasje. *-*
Lukt het vandaag niet, dan komt het morgen, of overmorgen

The Doctor
Contacteer:

Bericht door The Doctor » ma jul 03, 2006 9:18 pm

En hier zijn de fototjes

Het was al gezellig druk in Veldhoven
Afbeelding
Afbeelding

Aankomst aan de Waalkade, wat een mooie verzamelplaats en het was er al gezellig druk.
Afbeelding

leuk terrasje
Afbeelding

Roodkapje met zijn nieuwe shirt
Afbeelding

:shock: en zonder :shock: , let op de spontane braakneigingen van Psycho :lol: :lol:
Afbeelding

Ik heb de rit gereden in het groepje van Roodkapje en Lampie. Het was reuzegezellig
Afbeelding

liefde is............samen op de veerpond
Afbeelding

liefde is(part 2)............ :W ....samen :?:
Afbeelding

Dt-tje

Bericht door Dt-tje » ma jul 03, 2006 9:51 pm

Leuke foto's mensen!!
Ik heb weer wat gemist zie ik al.... 8)

Hertog Jan

Bericht door Hertog Jan » ma jul 03, 2006 9:58 pm

Dt-tje schreef:Leuke foto's mensen!!
Je bent niet de enige....

Groeten, Hertog Jan :xx

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 03, 2006 10:24 pm

Dt-tje schreef:Leuke foto's mensen!!
heb je zeker....... jammer dat je er niet bij kon zijn :(

leuke foto,s philipxx
:lol:

XX@nder
Contacteer:

Bericht door XX@nder » ma jul 03, 2006 10:47 pm

Och och hoe kon ik het vergeten. :oops: :oops: :oops:

Wim bedankt nog voor je vele werk. De pas draag ik als een van de weinige bij me. En als we het toch over de pas hebben, wanneer gaat die kortingsregeling met ome Spee ook alweer in?

Leuke foto's allemaal en RK bedankt dat je geen BOC onderbroek hebt gekocht. Ik moet me niet proberen de foto's voor te stellen die dan gemaakt zouden zijn :D

RK en FilamenT bedankt voor de fijne samenwerking en voorbereiding bij het maken van de rit. Volgend jaar graag weer!

RK
Contacteer:

Bericht door RK » ma jul 03, 2006 11:07 pm

XX@nder schreef:Och och hoe kon ik het vergeten. :oops: :oops: :oops:

Wim bedankt nog voor je vele werk. De pas draag ik als een van de weinige bij me. En als we het toch over de pas hebben, wanneer gaat die kortingsregeling met ome Spee ook alweer in?

Leuke foto's allemaal en RK bedankt dat je geen BOC onderbroek hebt gekocht. Ik moet me niet proberen de foto's voor te stellen die dan gemaakt zouden zijn :D
nou jij zit maar al te graag in je onderbroek op de waalkade met je tuinbroek onder je knieen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
XX@nder schreef: RK en FilamenT bedankt voor de fijne samenwerking en voorbereiding bij het maken van de rit. Volgend jaar graag weer!
dito.... doen we, maken we er weer een leuke dag van als het weer net zo mee doet als dit jaar komt dat in orde! :w:

RRon
Contacteer:

Bericht door RRon » di jul 04, 2006 7:54 am

Mooie foto's philipXX!! Ik heb je dan wel niet veel gesproken maar des te meer in mijn spiegels gezien :wink: . Complimenten voor je wielen, prachtig zijn ze!
[http://www.marktplaats.nl/a/motoren/acc ... -huur.html]*****Stabiele motoraanhanger te huur voor 1 of 2 motoren!*****[/url]

Plaats reactie